Ga naar inhoud


[Strong 8100] Reset Strong 8100 of ander firmware ben fastscan kwijt


Gast keesenannetje

Aanbevolen berichten

Gast keesenannetje

Beste Forummers, ben helemaal nieuw op dit forum maar niet onbekend in satland. Heb een philips en asscom gehad. de philips heb ik zelfs al eens opnieuw geflashed.

Nu had mijn asscom de geest gegeven en heb ik een Strong 8000 gekregen. Heb reeds e.e.a. gelezen op dit forum en ben overstelpd met info en daaruit bleek dat als ik versie 22 heb staan dat het om een 8100 gaat.

Ik had geen beeld op de zenders uit het thema pakket dus dacht ik slim te zijn en deze via het menu opnieuw zenders te laten zoeken. Ik zag dat deze geen fastscan menu had dus heb ik laten zoeken op zenders vlgs. canal digitaal volgorde. Nu is dit gereed maar alles staat door elkaar maar ik kan niet meer kiezen voor canal digitaal volgorde. ik heb dit een paar keer herhaald maar blijft zo.

wat nu te doen ?

 

Is er een auto reset of auto update via CD te halen ( bij sommige decoders gaat dit door aan uit zetten op BVN of CDS kanaal )

Of moet er nieuw firmware in, graag zou ik dan bij iemand langs willen gaan want de eerste keer he...... ik woon in de buurt van bergen op zoom maar afstand hoeft geen probleem voor mij te zijn.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

wat van smartcard kaart heb je,is de kaart nog niet verlopen anders

moet je hem eerst heractiveren dat kan ook nog een oorzaak zijn

en de zenders wel in laden via schotel twee

post-33015-1318260670,464_thumb.jpg

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...