Gast Geplaatst: 5 juli 2002 Geplaatst: 5 juli 2002 Wie kan mij vertelen waar om ik op een seca ontvanger geen eurosport meer kan ontvangen Groetjes Henry
Gast Geplaatst: 5 juli 2002 Geplaatst: 5 juli 2002 Henry Iets meer info geven. Andere files misschien?
Puch Geplaatst: 5 juli 2002 Geplaatst: 5 juli 2002 Heb je het over de Nederlandstalige Eurosport, of over Eurosport in het algemeen? Nederlandse Eurosport zit op Astra 19.2 12248 mhz v 27500 3/4 Daar zit hij samen met de spaanse Eurosport. Dus even veranderen van taal en je hebt hem terug. Als je zwart beeld hebt zijn je files verstreken en moet je even een nieuw setje proggen. Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Geplaatst: 5 juli 2002 Geplaatst: 5 juli 2002 Hallo Ik heb bij de philips automatische na zenders laten zoeken en daar kon die hem niet vinden, het gaat om de nederlandse eurosport
Puch Geplaatst: 6 juli 2002 Geplaatst: 6 juli 2002 Zoek naar de SPAANSE eurosport en dan de taal veranderen. Ik weet niet hoe je dat moet doen op je philips, dat moet je maar even uitzoeken. Greetz, Puch iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
gamgra Geplaatst: 7 juli 2002 Geplaatst: 7 juli 2002 Hoi Henry62, Indien je bij menu 4 (instellingen) bij taal-voorkeur Nederlands kiest, zal de Spaanse Eurosport automatisch Nederlands spreken. Je kan de taal ook aanpasen door op de + toets te drukken waarna taalkeuze beschikbaar komt. Met menu5.1 (kanalenlijst) kan je snel alle eurosport zenders uittesten totdat je de Nederlandse gevonden hebt. gamgra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen