ocram1 Geplaatst: 13 januari 2010 Geplaatst: 13 januari 2010 nat-geo-wild-fr.tv.be, blijkt hier geen epg te bevatten
Jean-Claude Geplaatst: 13 januari 2010 Geplaatst: 13 januari 2010 Origineel bericht van: skippie1770 ik mis FIVE FIVE USA FIVE USA+1 Movies4men2 Sky Sports2 Sky travel Travel Channel2 UKTV Docs+1 UKTV G2+1 Virgin 1 Zone Reality +1 even bij mij gekeken : - five, five USA, five USA+1, sky sports 2 en Virgin1 hebben een volledige epg bij mij. - enkel movies4men2, sky travel hebben geen epg - Travel Channel 2 bestaat niet meer - UKTV Docs noemt nu Eden - UKTV G2 noemt nu Dave - Zone Reality noemt nu CBS Reality - van de laatste 3 heb ik een volledige epg zowel op het gewone kanaal als op de +1 versie DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 Origineel bericht van: ocram1 nat-geo-wild-fr.tv.be, blijkt hier geen epg te bevatten Eens gekeken, die zender zit nu blijkbaar niet meer in het lijstje van tv.be, tot voor een paar dagen was dit wel nog het geval. Ik zal in de volgende update eens zien of ik een andere source vind voor National Geographic Wild, het programma van de Franse versie bleek namelijk perfect te kloppen met dat van Vlaamse versie.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 Origineel bericht van: Jean-Claude - enkel movies4men2, sky travel hebben geen epg Van movies4men2 en 4men2+1 vind ik geen EPG (dat kun je lezen in de channels.xml file). Sky Travel had ik niet toegevoegd omdat het mij een zender leek die heel de dag reizen verkocht, zonder echt een programma uit te zenden. Home shopping, gokzenders, religieuze zenders heb ik niet aan mijn lijstje toegevoegd.
Mrbeam Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 http://www.movies4men.co.uk/schedule EPG zit op de satelliet via freesat. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Gast zzzzzzz Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 Origineel bericht van: Mrbeam http://www.movies4men.co.uk/schedule EPG zit op de satelliet via freesat. Ja, maar een grabber maken voor één zender op één site, daar ga ik niet aan beginnen, of het zou moeten heel eenvoudig zijn. Vergeet niet, als ze binnen 3 maanden die site eens aanpassen van layout dat die grabber dan waarschijnlijk ook niet meer werkt.
Jean-Claude Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 als de EPG op FreeSat zit dan kan je de freesat epg aktiveren in enigma2 en er is ergens een epg plugin die je kan instellen om op een bepaald tijdstip een lijst van zenders af te lopen om zo de epg op te halen. Je kijkt van welke zenders de epg nog ontbreekt, en je voegt deze toe aan de zenderlijst van de plugin (denk dat die epg refresh noemt). DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 Origineel bericht van: Jean-Claude als de EPG op FreeSat zit dan kan je de freesat epg aktiveren in enigma2 en er is ergens een epg plugin die je kan instellen om op een bepaald tijdstip een lijst van zenders af te lopen om zo de epg op te halen. Je kijkt van welke zenders de epg nog ontbreekt, en je voegt deze toe aan de zenderlijst van de plugin (denk dat die epg refresh noemt). Maar met 2 EPG's voor dezelfde zender heb ik er geen idee van wat het resultaat zal zijn. Movies 4 men2 heeft precies ook geen echt goede EPG via Freesat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen