Gast Geplaatst: 5 juli 2002 Geplaatst: 5 juli 2002 Hallo, Is deze ontvanger makkelijk te patchen en indien dat gebeurt kan ik de seca files gebruiken? bvd voor evt.reaktie/advies. gr
Gast Geplaatst: 5 juli 2002 Geplaatst: 5 juli 2002 Als ie nog maagdelijk is: andere bootloader, andere firmware. Draait er al DrOverflow op dan: Cam moet omgebouwd worden, ander kaartje erin (PIC of een Funkaart). Evt andere settingslijst..... That's it.
Gast Geplaatst: 6 juli 2002 Geplaatst: 6 juli 2002 Bedankt voor het uitleg maar ik heb geen ervaring; ben je bereid om dit voor mij te doen tegen vergoeding (noem maar de kosten)?anders ken je iemand die het kan doen? Als je niet in het noorden / zuiden woont. mvg
Gast Geplaatst: 6 juli 2002 Geplaatst: 6 juli 2002 Ik woon in het noorden/zuiden, maar ben best bereid om je nokia aan te passen. Je kunt 'm natuurljk ook opsturen......
Gast Geplaatst: 6 juli 2002 Geplaatst: 6 juli 2002 Ik wil graag de kosten weten+de post.en je woonplaats/stad. mvg ps.graag reaktie via pm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen