mteam Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Is ok. Gewoon in var/etc/boot_services.cfg de softcam veranderen naar incubusCamd. Groetjes Danny
CB1 Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Haha ik lees het nu pas. Klopt hier moet je dit veranderen. Gr Cb1
mteam Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Hoedje af voor de maker(s) van deze image. De 9000 is met deze image een volwaardige ontvanger geworden. Groetjes Danny
CB1 Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Zo is dat. Ook de rode knop vind ik goed die zenderlijst per boeket. Zo heb ik het altijd al willen hebben. Gr Cb1
Gast Stepdriver Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 Waarom moet ik elke keer op de gele button drukken om mgcamd opnieuw te starten als ik en paar zenders verder ben? En waarom werkt pip niet goed?
Yoran Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 En waarom valt het geluid steeds weg... Zucht.. My DM7025 is MiLo-powered
freekie Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 @Yoran Bij time-shift wel. bv als ik hem op 3 min pauze zet en dan weer verder wil kijken.Ook met oude en nieuwe opnames heeft de ontvanger dit, omdat dan de harde schijf volgens mij word uitgezet,vind dit ook zeer irritand.Ik hoop dat iemand hiervoor een oplossing heeft? b.v.d,moet wel zeggen,dat bij normaal tv kijken er geen problemen mee zijn. groeten freekie
mteam Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 @yoran Geen probleem met wegvallend geluid hier. Zelsf niet 1 keer tot nu toe. @Stepdriver Ook geen uitvallen incubusCamd. Die draait en die blijft draaien....tot ik een opgenomen bestand ga wissen. Daarna moet ik de gele knop gebruiken om incubus te herstarten. Pip in Pip gebruik ik niet. Al ben ik dan enigma2 fan, dit is toch echt het beste wat ik tot nu toe heb gezien voor de ipbox 9000. Groetjes Danny
CB1 Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Heb geen idee. Ik draai op incubusCamd en alles draait goed. Zal wel weer verschillend zijn per box maar deze img is in ieder geval voor mij top. Gr Cb1
freekie Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Draai hier met mgcamd 1.35 en newcs.Ik denk dat het hier dan fout gaat.Ik kan dit helaas niet testen omdat ik de geele knop gebruik om shoutcast op te starten.(foutje)en ik weet niet hoe ik deze weer in orginele staat moet krijgen.dit stotteren van geluid had ik ook al bij mgcamd 1.33 eigelijk altijd al gehad vanaf het begin dat ik de ipbox heb.(eind sept 2009)dit stotteren gebeurt alleen als je hem op pauze gezet hebt en dan na een tijdje weer aanzet,moet hierbij wel vermelden dat de harde schijf zich op het moment dat je van de pauze gaat ook weer aan zet, dus kan het volgens mij ook nog zo zijn dat het daar mee te maken heeft.?? groeten freekie
Gast Stepdriver Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 Ik heb timeshift eens aangezet en waarempel het werkt zonder wegvallen van het beeld. Zet ik timeshift weer uit, dan is er weer dat uitvallen na een paar zenders en moet mgcamd weer gestart worden. Ik wil graag timeshift niet gebruiken, van mij hoeft de harde schijf niet mee te lopen. Weet iemand hoe dit kan en wat is er aan te doen?
bellejt Geplaatst: 29 januari 2010 Geplaatst: 29 januari 2010 heb hier hetzelfde met mgcamd (ism diablo of softcam).Geen problemen echter met geluid.Wel een super img.Als nu nog de trukjes van NLB er zouden bijkomen (zonder de panics) dan is dit de perfekte img.Proficiat aan de ontwerpers.Alsdie firma's die het toestel verkopen mogen hier eens een lesje uit trekken. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
goofy17 Geplaatst: 3 februari 2010 Geplaatst: 3 februari 2010 Geen geheugenproblemen meer bij de flash versie?? Vorige flash versie gaf steeds problemen bij installeren plugins....
CB1 Geplaatst: 4 februari 2010 Geplaatst: 4 februari 2010 Heb geen last van deze dingen. Heb timeshift uit staan en werkt gewoon. Ik houd het op deze img. Gr Cb1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen