lock Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Ik gebruik I.E.8 nu ook i.c.m. Win7, terwijl ik toch voorheen een Firefoxfan was, werkt prima hier. Je zal de problemen bij jezelf moeten zoeken en niet IE8 en/of Win7 de schuld moeten geven. "That's another fine mess you've got me into"
Crest Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Is dit wat: After doing the "Tools > Internet Options > Content > Autocomplete > Settings and checking the User names and passwords on forms and Ask me before saving passwords checkboxes.
Sjattuh Geplaatst: 12 februari 2010 Geplaatst: 12 februari 2010 Origineel bericht van: Skysurfer Het zal vast een instelling zijn maar waarom is het dan zo verdomd moeilijk?? Omdat mensen altijd teveel troep installeren... Alle werkbalken deinstalleren, add-ons weghalen java eventueel opnieuw installeren etc. Dan IE8 een reset geven (Tools - Internet Options - Advanced - Reset). Kijk ook eens bij: Tools - Internet Options - Content (4 Tabblad) - AutoComplete: Settings, laatste opties. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
jeevanhoof Geplaatst: 13 februari 2010 Geplaatst: 13 februari 2010 Je hebt toch niet aangevinkt dat hij de cookies moet verwijderen na afsluiten van IE8? mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
duc748 Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 wat mijn opvalt is dat als ik bij thread TE KOOP in wil loggen hij niet automaties het wachtwoord geeft. bij andere threads als ik de gebruikrsnaam invoer geeft hij zelf al de wachtwoord. dat doet hij bij TE KOOP niet. en als ik dus bij TE KOOP inlog heb ik geen probleem om hier te surfen op sat4all. windows 7 + ie8
Skysurfer Geplaatst: 19 februari 2010 Geplaatst: 19 februari 2010 Had een clean install gedaan van Win7 64bits en weer hetzelfde ged***der. Nu een clean install met Win7 32 bits en weg probleem. Schiet mij maar lek....
duc748 Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 ik heb nu een reset gegeven aan I8. en dat werkt bij mij tot nu toe.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen