Ga naar inhoud


Hoe Can.Digitaal kaart op Hyun1000 bekijken ?


Gast Dexter

Aanbevolen berichten

Er is me iets niet duidelijk en heb daarom een paar vragen.

Ik wilde mijn orginele kaart weer eens bekijken van Canal Digitaal,maar ik krijg geen beeld.

Hij zegt dan dat ik geen recht heb om te kijken.

Ik had deze kaart al 4 maanden in de la liggen.

1>Kun je met de Hyundai1000 wel een orginele kaart bekijken ?

2>Ik heb een Aston 1.05 er in....werkt die daar wel in ?

3>Als ik mijn kaart er nu in zou laten word die dan ook weer automatisch geupdate aan het eind vd maand ?

Mijn Abonnement is betaald en verlengd tot Jan.2003

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zover ik weet kun je geen originele kaarten in de kaartsleuf van de Hyundai stoppen als hij gepatched is. Hij werkt dan alleen met fun kaarten. In de seca 1.05 zal hij het zeker moeten doen.... Je zult alleen even geduld moeten hebben omdat je hem al 4 maaanden in de la hebt liggen. De keys op de kaart zullen geupdated moeten worden. Een tip die ik het meest gelezen heb: zet hem op rtl 4 en dan afwachten. Wat ik van anderen heb gehoord kan het tot maximaal een half uur duren, dan moet je weer beeld hebben.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ik ben benieuwd.... vergeet je niet dat de kaart er waarschijnlijk anders in moet?? In de Hyundai met de kontakten naar beneden, in de seca kontakten naar boven!!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

YES!!!,het heeft gewerkt.

Bedankt winwiz.

Ik heb de orginele kaart die ik dus 4 maanden niet gebruikt had(laatste keer was in een andere ontvanger)in de Aston 1.05 gedaan en iets meer dan een half uur er in laten zitten met de zender op rtl4.

In de andere sleuf een Funcard,omdat ik anders geen beeld had om naar te kijken.

Na een half uur de Funcard verwijderd,het beeld werd zwart en ik kreeg kort hierop de melding"insert smardcard"(de melding "no rights to watch this program" was al verdwenen) en heb toen de ontvanger op standby gezet en vervolgens weer aan.

En jawel....de Canaal Digitaal kaart werkt weer.

 

Ik laat de C+ kaart er maar in zitten,gebruik ik in de andere gewoon een 5in1 FunCard.

Nog maals bedankt voor de Goude Tip !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...