Spike_b Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Heeft iemand een nederlandse settingslijst, heb nu een duitse , en gebruik nu dreamboxedit, heeft iemand suggestie voor een ander programma. Alvast bedankt. Sipke VU+ Duo2
edbe Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 je kan de zenders toch scannen en daarna ff je eigen settings maken.......... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Murdock Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Je kunt elke willekeurige Enigma 2 settingslijst plaatsen. Er staan er diverse gepost op sat4all. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Spike_b Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Geplaatst: 12 januari 2010 Ok, bedankt, het is allemaal nieuwe materie, dus even mijn weg vinden. VU+ Duo2
fransken Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 zet openpli erop en je kunt bv henksat zo downloaden XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS
Spike_b Geplaatst: 12 januari 2010 Auteur Geplaatst: 12 januari 2010 Origineel bericht van: fransken zet openpli erop en je kunt bv henksat zo downloaden Heb openpli erop staan, zal even kijken, moet op een moment wanneer er niemand TV kijkt. VU+ Duo2
Murdock Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Klopt, alleen die lijst is vaak niet erg up-to-date Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast adjedream Geplaatst: 12 januari 2010 Geplaatst: 12 januari 2010 Kun je toch downloaden via de VU+, er staan er diverse online.
Roodkapke Geplaatst: 13 januari 2010 Geplaatst: 13 januari 2010 Voor de OpenPLi zijn de zenderlijsten wel up to date hoor. Althans, de laatste update is van een paar weken geleden. edit, typo PLinux member
redneck eyeball Geplaatst: 13 januari 2010 Geplaatst: 13 januari 2010 Je kan ook altijd via de fastscan de CanalDigitaal zenderlijst inladen. Als je dat doet dan vervangt hij trouwens enkel de lijst CanalDigitaal, alle andere die je staan had blijven behouden.
Homer Geplaatst: 13 januari 2010 Geplaatst: 13 januari 2010 Zou die fastscan ook werken met de tntkaart? homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
redneck eyeball Geplaatst: 13 januari 2010 Geplaatst: 13 januari 2010 Zo'n fastscan bestaat enkel voor CanalDigitaal, TV Vlaanderen en TéléSAT.
Henksat Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 Vanavond de Vu+ maar eens uit de doos gehaald, ik had eindelijk tijd er eens een avondje mee te spelen. En ja, óók ik ben onder de indruk van deze box, hier kan in ieder geval de 800 niet bij in de schaduw staan. Nog geen extreme dingen mee gedaan, geen HDD en nog geen mounts gemaakt. Ik heb de box puur getest op zappen, menu, instellingen en met Dreamboxedit. Alles werkt perfect en zeker het menu voelt snel aan, op vele fronten sneller dan de 800(0). Met zappen echter vindt ik hem trager dan de 8000, je krijgt bij elke zap even een stilstaand plaatje van de oude en de nieuwe zender, dit heeft de 800 ook. De 8000 heeft dit niet, maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat de 8000 bij een zap even zwart beeld geeft. Toch denk ik dat de 8000 iets sneller zapt. Ik heb hem geflashed met de image van de 13e, met de Vu tool welke hiervoor is. Dit gedaan op mijn nieuwe PC, met Windows 7 64-bit, hierbij een Sweex USB to Serial-converter gebruikt, dit werkt gewoon goed. De Vu flashtool lijkt wel op Dreamup, dus dit wijst zich vanzelf. Ik denk dat apparaat veel potentie heeft, zeker voor de gewone kijker/gebruiker, en dat voor die prijs. Conclusie: Een toppertje...... Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Invertist Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 Origineel bericht van: Henksat ......Conclusie: Een toppertje...... Omdat ik hem ook besteld heb, vind ik het natuurlijk fijn dat te horen van een ervaren gebruiker. Maar...... is die conclusie niet iets te vroeg? Je zegt zelf er nog niet veel mee gedaan te hebben. Een HDD is natuurlijk een belangrijk item, dat bovendien veel problemen kan geven. Misschien het woord "conclusie" vervangen door "eerste indruk"? Dat lijkt me meer op zijn plaats, en laat bovendien ruimte voor een uitgebreider verslag (waar ik trouwens wel naar uitkijk: een oude rot in het vak heeft sterke en zwakke punten natuurlijk snel in het oog) als meer zaken zijn onderzocht.
ppaap Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 @Invertist, Heb de box 4 dagen bij mij aan staan de hele dag en maar zappen en testen , neemt goed op met de timer , Is wat henksat schreef inderdaad een toppertje , die paar bugs die er nog in zitten halen de image makers er wel uit ,oa de teletekst die nog niet optimaal is . draai de pli van 13-01 ppaap
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen