Murdock Geplaatst: 13 januari 2010 Geplaatst: 13 januari 2010 Ik heb nu al een paar keer ruzie gehad met de netwerkconfiguratie na een powercycle. Ik heb een vast IP adres ingevoerd. Soms komt het netwerk dan niet meer op. Ook wanneer ik hem terugzet naar DHCP gaat het dan fout. Na een tijdje klungelen lukt het me steeds wel weer om alles op orde te krijgen. Ik gebruik de openPLi image. Is dit een hardwareprobleem? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Cantara Geplaatst: 13 januari 2010 Geplaatst: 13 januari 2010 Hier geen problemen mee gehad. Vast IP adres ingegeven.
duitsland Geplaatst: 13 januari 2010 Geplaatst: 13 januari 2010 Volgens mij geeft hij in het verhaal aan dat hij ook een vast adres gebruikt, toch ? Dreambox 920UHD FBC kabel tuner en 2 interne Sat tuners. SSD 500GB Triax 110cm met een Homemade C/KU band LNBF draaibaar tussen 80,0 oost en 67,0 west. Triax 78cm vast met CDS Triple lnb.
ppaap Geplaatst: 13 januari 2010 Geplaatst: 13 januari 2010 Hier ook geen problemen met het netwerk mee gehad. Vast IP adres ingegeven. Heb de nieuwe software van deze nacht er op gezet met de usb draait goed alleen nog problemen met de teletext bij de gecodeerde zenders fta zenders komt de teltekst lanzaam ppaap
Homer Geplaatst: 13 januari 2010 Geplaatst: 13 januari 2010 Begon al te verschieten jong! Gelukkig. homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
hemertje Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 je hebt problemen na een complete herstart van de box maar na een enigma (software) herstart heb je geen problemen ga dat maar eens na... dit aandachtspunt hebben we inmiddels op ons lijstje staan DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Murdock Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Geplaatst: 15 januari 2010 Nee, het gaat pas mis als de ontvanger even spanningsloos is geweest. Vandaar dat ik de hardware een beetje verdenk. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen