sathopper Geplaatst: 13 januari 2010 Geplaatst: 13 januari 2010 Ik las over verschillende standy modussen van de Rebox. Deep sleep etc. In de gebruiksaanwijzing kon ik hier niets over vinden dus zelf maar even uitgezocht en het stroomverbruik nagemeten. Volledig opgestart verbruikt mijn Rebox met draaiende harddisk 32.7Watt (dit kan afhankelijk merk/type harddisk varieren). Even zoeken naar de 2 standby mogelijkheden dit staat namelijk op een onlogische plaats in het Menu bij de AV UITGANG INSTELLINGEN! Standby (menu:standby power: uit) zonder klok 0,2W. Standby (menu:standby power: aan) met klok 18,7W. In standby mode power aan start de box lekker snel op en staat het klokje in beeld. Maar de box blijft behoorlijk wat consumeren.
cheapwatcher Geplaatst: 13 januari 2010 Geplaatst: 13 januari 2010 Die 18.7 watt is op jaarbasis is toch een hoop. Uitgaan van 0,20 per kwh is dat ruim 32 euro. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen