Gast Henri Aalten Geplaatst: 13 januari 2010 Geplaatst: 13 januari 2010 Ik kan een Canal Digitaal kaart overnemen, van iemand die terug gaat naar de kabel. Zou, en of mag ik deze kaart, op mijn naam, als 2e kaart registreren. Canal Digitaal heeft het zelf over een grijze. Hoe zit dat??
Moderator ceesv Geplaatst: 13 januari 2010 Moderator Geplaatst: 13 januari 2010 Smartcardovernameformulier >Klik< 2e/3e Smartcardformulier >Klik< Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
pgeersen Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 De grijze is nu in de actie zonder kosten, een bestaande kost 29,95 aanmeding
Oldereast Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Ik heb van de week net een grijze kaart geactiveerd. Via mijn canaldigitaal kun je een kaart registeren als hoofdkaart of als extra kaart, dus 2 keuzes. Het maakt niet uit welke je indrukt, je komt beide keren op dezelfde pagina. Nadat ik de kaart geregistreerd had werkte de "korting op extra kaart" niet omdat het smartcard nummer niet bekend was. Een dag later stond ie er wel bij en heb de korting doorgevoerd. Nou zal het mij benieuwen of ik inderdaad die korting gelijk krijg en ook die 29,95€ niet hoef te betalen. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
ppua Geplaatst: 17 januari 2010 Geplaatst: 17 januari 2010 Heeft iemand nu een idee wat nu echt het verschil is tussen de grijze en de oranje kaart ?
satencom Geplaatst: 17 januari 2010 Geplaatst: 17 januari 2010 Nieuwe goedkopere smartcard voor tweede en derde televisie Een nieuw concept is gelanceerd waarin abonnees met korting een smartcard kunnen kopen om daarmee met een tweede en derde televisie, de Nederlandse televisie kanalen te ontvangen via de satelliet. Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
ppua Geplaatst: 17 januari 2010 Geplaatst: 17 januari 2010 Dus ipv 126 Euro voor CI + kaart (losse kaarten zijn niet meer te verkrijgen) kun je als je al een abonnement hebt het setje voor 79 Euro kopen. En waarschijnlijk kun je deze kaart niet meer op iemand anders z'n naam zetten.
Oldereast Geplaatst: 17 januari 2010 Geplaatst: 17 januari 2010 Als je goed zoekt kun je ze nog wel los krijgen. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Macaco Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Overnameformulier bestaat nu voor het gemak ook niet meer. In dit serviceland blijkt de service van vele firma's en instanties steeds minder te worden. Zal er waarschijnlijk door komen dat het nu veel moeilijker gaat met computers en gekoppelde systemen enzo, hihi. Ik heb hier een kaart met het combi pakket en wil ervan af. Ik vroeg me even af of ik deze aan iemand kon aanbieden, maar dat werkt niet meer. Als ik het pakket opzeg blijft deze kaart dus op mijn naam en zie ik Ned1,2 en 3 hiermee zonder kosten? Ik heb trouwens ook nog een kaart met het top-pakket +HD (zelfde abonneenummer). Als ik voor 2e smartcard kies op de cd site komt de meldig dat er geen moglijkheden zijn voor mij. Het is dus niet mogelijk om de combi om te schakelen naar 2e voor mijn top-pakket. Groeten, Macaco
joker55 Geplaatst: 7 februari 2010 Geplaatst: 7 februari 2010 Ik heb een maandje geleden per mail een vraag gesteld aan CDS, over de verkrijbaarheid van losse smartkaarten. Bij CDS kun je ze niet los krijgen, alleen icm een CDS-interface. Het antwoord was dat je een losse kaart kan kopen bij de CDS-dealers. Een telefoontjew naar 2 dealers leerde me inderdaad dat ze daar los verkocht kunnen worden. Het goedkoopste was ongeveer €50. HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen