Ga naar inhoud


drama in Haïti


Gast decodertje

Aanbevolen berichten

Zou wel willen geven, maar de vraag is of datgeen wat ik schenk ook daadwerkelijk aankomt.

Als de directeur van de Nederlandse Hartstichting weggaat met meeneming van € 630.000,- dan twijfel ik al heel snel aan het goede doel van mijn bijdrage.

 

Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als je niets geeft komt er niets aan.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edbe
ik vindt het verschrikkelijk wat er gebeurd is in Haiti,
maar vindt het wel te gek voor wooorden dat de Nederlandse regering het gaat verdubbelen...
de meeste van ons hebben ook crisis hier
en daar hebben ze geen geld voor,
wel hebben ze geld voor de eind bedrag wat vanavond om 21.00u wordt gegeven om het te verdubbelen.....

De crisis bij ons is relatief want de armsten in ons land kunnen nog steeds de krant kopen,mobiel bellen,roken enz. En ja het is een sigaar uit eigen doos maar in dit geval beter dan geld op andere manieren over de balk gooien.Doneer je na vandaag dan verdubbelt de regering het niet dus wat jij wil.
Wij hebben dus wel 0800 1112 gebeld en gedoneerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Precies, al komt er maar 1 dubbeltje van mijn euro aan, dat heb ik liever dan dat er niets aan komt.

 

Mensen roepen al gauw dat ze niets geven omdat wij het hier ook slecht hebben of een kredietcrisis en daarom niets kunnen missen, tegen die mensen zou ik graag zeggen kijk gewoon eens naar het nieuws en de beelden. Als je dan nog steeds zo denkt ben ik bang dat er geen redding meer voor je is.

 

Dit is denk ik wel het laatste wat ik hier er over zeg want ik kan er behoorlijk verdrietig en boos om worden.

Al stort je maar 1 euro, alle beetjes helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: privatos
Zou wel willen geven, maar de vraag is of datgeen wat ik schenk ook daadwerkelijk aankomt.
Als de directeur van de Nederlandse Hartstichting weggaat met meeneming van € 630.000,- dan twijfel ik al heel snel aan het goede doel van mijn bijdrage.

Leo.


Wat de directeuren van goede doelen verdienen is minder dan wat ze in het bedrijfsleven zouden verdienen en omdat ze "speciale" capaciteiten hebben worden ze ervoor gevraagd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76
Ligt het aan mij,of worden wij,mensen,tegenwoordig
steeds egoïstischer,zonder het zelf te beseffen? frown

We kunnen niet bevatten wat er daar is gebeurd,
omdat we het ons simpelweg niet voor kunnen stellen...



Denk dat er een trant is naar het individu. Zie je aan bijvoorbeeld aan het sporten. Fitness i.p.v. voetbal bijvoorbeeld, eigen invulling van werkbepalingen i.p.v. c.a.o. voedsel bank i.p.v. donaties aan een of ander ver land.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pgeersen
Origineel bericht van: privatos
Zou wel willen geven, maar de vraag is of datgeen wat ik schenk ook daadwerkelijk aankomt.
Als de directeur van de Nederlandse Hartstichting weggaat met meeneming van € 630.000,- dan twijfel ik al heel snel aan het goede doel van mijn bijdrage.

Leo.


Wat de directeuren van goede doelen verdienen is minder dan wat ze in het bedrijfsleven zouden verdienen en omdat ze "speciale" capaciteiten hebben worden ze ervoor gevraagd.
In het bedrijfsleven verdienen directeuren ook veels te veel. Deze directeuren hebben deze functies omdat ze die zelf ambiëren, m.a.w. ze hebben al werk wat ze heel leuk vinden. De Balkenende norm vind ik ruim voldoende voor iedereen, maakt niet uit wat je doet. we leven echt in een graaicultuur.

Er is zoveel ellende op de wereld, dat ik geen keuze kan maken wie er nou wat zou moeten hebben. Ik vind deze ramp verschrikkelijk, maar waarom zou ik daaraan doneren, en niet aan andere doelen?




Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pgeersen
Origineel bericht van: privatos
Zou wel willen geven, maar de vraag is of datgeen wat ik schenk ook daadwerkelijk aankomt.
Als de directeur van de Nederlandse Hartstichting weggaat met meeneming van € 630.000,- dan twijfel ik al heel snel aan het goede doel van mijn bijdrage.

Leo.


Wat de directeuren van goede doelen verdienen is minder dan wat ze in het bedrijfsleven zouden verdienen en omdat ze "speciale" capaciteiten hebben worden ze ervoor gevraagd.


Nou het zijn toch geen kinderachtige bedragen die ze volgens dit pdf-je krijgen.
Die Henk Franken van Unicef bijvoorbeeld kan elk jaar een nieuw huis kopen als zijn vrouw ook gaat werken.
En dit maken we met onze zuur verdiende centjes allemaal mogelijk. frown


goede doelensalaris.pdf

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd schrik ik van dat lijstje.

Ik pak maar als voorbeeld de Directeur van de Hart Stichting.

Let wel een Stichting.

Om alleen al het salaris van hem te betalen moeten VRIJWILLIGERS 175000 voordeuren open zien te krijgen en mensen 1 euro te laten doneren.

 

Goede doelen begint / is Big Business te worden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...