Ga naar inhoud


Is ook een USB stick benodigd om de "var" ruimte groter te maken


Bonanza

Aanbevolen berichten

Allemaal, ik krijg morgen waarschijnlijk mijn nieuwe dreambox 8000 HD pvr. Ik heb hierover een vraagje. Mijn vorige box is een Drembox 7000 waar vanachter een usb stick insteekt vanwege het plaatsgebrek in de var. De vraag is u moet er in de nieuwe 8000 ook een stick geplaatst worden of is dat niet nodig? Heb er veel naar gezocht maar niets over gevonden in het Zoeken.

Met vriendelijke groet, Bonanza

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij zat er een 2GB CF kaart in de doos en ook een USB stick (die ik nog niet bekeken heb). Dus nog niks kopen tot hij er is...

 

De box heeft standaard meer dan voldoende ruimte in flash en RAM, al het andere kun je op CF en HDD kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is niet waar ? je kunt niet alle picons downloaden in de flash daar is geen plaats voor, en in de hardeschijf is geen goede optie want dan gaat iederekeer de schijf draaien, en de usb stick herkent het pli image niet, het wordt tijd dat pli het eens goed kan fixen met die usb stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iets niet werkt, meld dat even op het PLi forum, da's wel zo beleefd.

 

Niks mis met CF, en zelfs de interne flash heeft plaats genoeg voor een berg picons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
..... en zelfs de interne flash heeft plaats genoeg voor een berg picons.


Da's waar. Ik was in de veronderstelling dat ik ze op mijn CF had gezet. Niets is minder waar. Mijn CF wordt niet gezien (8gb Kingston) en ze blijken dus in de interne flah te staan.

Ik zal binnenkort op 't PLi forum melding maken dat mijn CF niet (goed) wordt gezien.

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bonanza
Het toestel is helaas nog niet geleverd. Het zouw maandag gebracht worden. Als ik het goed begrijp word een usb stick dus niet herkend op de dreambox 8000.
Nog een vraagje, waar staat cf voor?
Met vriendelijke groet


Jawel hoor, not found komt omdat ik er geen in heb zitten wink

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja dan heb je een groot probleem!

 

Of je doet het via de webinterface hi!

 

Box uit, dan aan zetten en links naast het display op de box de bovenste knop indrukken tijdens dat je hem aanzet. Nu zie je op een gegeven moment een ip adres, dit ip adres invoeren in je browser en de rest wijzigt zich zelf.

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen iedereen bedankt voor de tips en goede raad. De 8000 is intussen ondanks de vele beloften nog steeds niet aangekomen.Ik had beter te voet naar die zaak gegaan. Het zal de eerste en de laatse keer zijn dat ik daar iets bestel.

Intussen al nagelbijtend de groetjes.

Ik laat zeker iets weten hoe dit afloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...