Gast ozzo Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Zo en het was te merken. Ik hier al PC's geformatteerd en routers weggegooid in de kliko, blijkt SAT4ALL er gewoon uit te liggen ;-)) Goed dat ik ff checkte of andere sites het nog wel deden ;-) Maar draaid met een hapering af en toe verder prima weer....
D.Quijote Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Origineel bericht van: Ronaldd De uitkomst is dat er nog 2 geheugen modules in kunnen. We hebben nu 4GB aan geheugen. We kunnen dus nog uitbreiden naar 8GB. Ronald Als je alle post's van Ome Merde delete hoef je helemaal het geheugen niet uit te breiden Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
PaulCl Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Citaat: Als je alle post's van Ome Merde delete hoef je helemaal het geheugen niet uit te breiden Salu2, D.Quijote Dat is misschien nog wel het meest effectieve en goedkoopste. Als het met Merde nog niet helemaal lukt, de Top10 staat hier rechts bovenaan Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Tonskidutch Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 hee hoo, als dat zo moet dan ben ik dadelijk ook de pineut... misschien gewoon wat doneren voor een reepje... ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Johan45 Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Gewoon al het blauw weg daar, probleem opgelost. Vult u rustig aan !!!
Rocketscientist Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Citaat: misschien gewoon wat doneren voor een reepje... Zijn er nog stickers in de aanbieding? Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Tonskidutch Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Origineel bericht van: Johan45 Gewoon al het blauw weg daar, probleem opgelost. was dat een insider tip dat de hele koeling met nicotine en teer vol zat? of blauw omdat ze van een bepaald vruchtensap teveel nemen ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Harley Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Toch wat fout gegaan volgens mij Klikkerdeklik VU+ Duo2 - PrismCube
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen