humblebee Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 Als ik een e-mail krijg met een bijlage (meestal van dezelfde persoon) krijg ik deze niet binnen. Bij het overzicht krijg ik wel te zien dat er een bijlage bij zit, maar er zit geen paperclip waar ik op kan dubbelklikken. Dit gebeurt trouwens niet altijd zo, maar wel in 90% van alle e-mails. Bij de e-mails waar ik geen bijlage kan openen staat er onder de mail wel een CID code, wat niet het geval is bij de bijlagen die ik wel kan openen. Dus ik neem aan dat dit er iets mee te maken heeft. De code is ook steeds hetzelfde. Dit heeft het volgende formaat: cid:*********@03122009-0785. Het midden gedeelte lijkt een datum, maar de e-mails zijn van verschillende data. Wie kan mij hiermee verder helpen, om weer gewoon bijlagen binnen te krijgen?
Puch Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 Welk email programma? Ga eens in de instellingen kijken. Daar vinkje weghalen bij "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan" Die cid nummers zijn images die embedded zitten in de email in plaats van als bijlage. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
sevensheaven Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 bij windows live mail,ga je naar extra/beveiligings opties/beveiliging en daar weg vinken wat hierboven gezegt is. mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Sjattuh Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 En heb je het vinkje al weggehaald? Ik denk dat je idd iets te hoge beveiliging hebt staan. Weet je wat voor bestanden wel doorkomen? plaatjes? Ik denk dat alles wat potentieel een virus kan bevatten (exe, zip, rar, w/e) door OE bij jou automatisch wordt geblocked. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
sevensheaven Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Origineel bericht van: humblebee Ik gebruik Outlook Express dan naar instellingen zoeken,en beveiliging...daar moet je iets uitvinken... mvg stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Puch Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Origineel bericht van: humblebee Ik gebruik Outlook Express Menu extra => opties => tabblad beveiligingen 2de vinkje weghalen iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
humblebee Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Geplaatst: 15 januari 2010 Ik ga het proberen en vragen of ze het nog een keer met bijlage wil versturen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen