peter-nmgn Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 Hallo, Via UPC digitaal of de PC is het mogelijk om uitzending gemist te kijken van de meeste NL zenders, maar dit ook mogelijk via een speciaal netwerk apparaat bij de TV?? heb namelijk geen UPC. Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Gast Kimble Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 Je zou dit kunnen doen via je pc of laptop. VGA of HDMI aan je tv VGA HDMI pluggen. Zo doe ik het. Maar ik zie dat je equipment toch ruim voorzien is van pvr.
Gerard 76 Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 Op de PS3 zit ook standaard NOS Video. Kun je ook van alles mee terug zien. Geen abo of wat dan ook nodig, alleen een netwerkkabel.
p0ske Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Ja, daar is een heel erg mooi apparaat voor... Een oude xbox met xbmc Dat werkt echt als een tierelier gebruik hem hier nog dagelijks. Zit via component aangesloten op mijn tv, en geeft een geweldig beeld. Kosten nog maar een paar centen, echt een aanrader!
Gerard - (GTB) Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 ik doe dit ook gewoon met een "oude" laptop aan de pc. Daar zit draaid windows media center op en dan kan je gewoon uitzending gemist plugins downloaden. Groetjes, Gerard (GTB)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen