iRuud Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Origineel bericht van: hellohelloagain Ik bedoel de CD-SDzenders op ASTRA1,wordt daar ook compressie toegepast?Zijn die in MPEG2? Leg dat even uit aub. Standaard wordt er op de digitale zenders compressie technieken losgelaten. Bij SD kanalen is dat veelal MPEG2 en bij HD kanalen is dat vaak MPEG4. Lees eens WikiPedia
Gast aart44 Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Origineel bericht van: hellohelloagain Ik bedoel de CD-SDzenders op ASTRA1,wordt daar ook compressie toegepast?Zijn die in MPEG2? Leg dat even uit aub. Geen wonder dat ik het niet snap voor zoiets kun je beter een nieuw topic openen dit heet,canal digitaal 23.5 zenders
Ou-Tannu Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 de regionalen kunnen ook wel naar mpeg4 Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Moderator ceesv Geplaatst: 15 januari 2010 Moderator Geplaatst: 15 januari 2010 De regionalen hebben niets met Canaldigitaal te maken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast aart44 Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Origineel bericht van: Ou-Tannu de regionalen kunnen ook wel naar mpeg4 Jij wil iedereen die nu met een ontvanger gratis naar de regionale zenders kijkt flink op kosten jagen. Al zijn er al MPEG4 ontvanger vanaf een 100 euro en ja ik heb de smilies gezien.
Gast aart44 Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Origineel bericht van: ceesv De regionalen hebben niets met Canaldigitaal te maken. Dat zou ik zo niet weten ten eerste is CDS de provider van die transponder en hebben ze er twee eigen zenders op staan. Dus er zijn beslist afspraken tussen de stichting Roos en CDS.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen