toro Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 @Murdock Citaat: Kan iemand mij vertellen of dual-recording in de originele image wel goed draait? Met openpli is het nog een drama. Originele image erin, versie 2.2 (in scherm: dev-2009-10-13) Handmatige cccam installatie is gelukt, dus aan de slag....... Het opnemen op gecodeerde Nederlandse kanalen gaat maar 1 geval goed: als je opneemt en blijf kijken naar de betreffende zender gaat het goed. De opname wordt gemaakt en deze kan je ook goed terug kijken. Als je opneemt en daarna gaat zappen, gaat het beeld happeren en staat steeds stil. De opname is gestopt nadat je gezapt hebt, dus terug kijken kun je wel vergeten. Als je meerdere kanalen gaat opnemen heb je hetzelfde gedrag als bij 1 opname en zappen. Helaas het is nog niet anders groet, toro
Murdock Geplaatst: 14 januari 2010 Geplaatst: 14 januari 2010 Ja ik had het ook al gezien. Timers gaan vooral de mist in. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
toro Geplaatst: 14 januari 2010 Auteur Geplaatst: 14 januari 2010 Ik heb bij mijn testje bij de timers nog niet eens aangeraakt.
Gast Invertist Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Gaat het wel goed als een "echte" CAM wordt gebruikt?
toro Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Geplaatst: 15 januari 2010 Ik heb geen echte Cam dus ik kan het niet testen. Ik heb nog geen andere softcams geprobeerd. Net weer terug bij de laatste Pli (15-01-2009), hier werkt het bij mij nu perfect op de Nederlandse kanalen (geen HD). 3 kanalen opgenomen en andere kanaal bekijken. Tot nu toe geen problemen. groet, toro
Gast Invertist Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Origineel bericht van: toro Net weer terug bij de laatste Pli (15-01-2009), hier werkt het bij mij nu perfect op de Nederlandse kanalen (geen HD). 3 kanalen opgenomen en andere kanaal bekijken. Tot nu toe geen problemen. Kijk, die kant mot 't ut!
Murdock Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 @toro: Start eens een paar timers terwijl je naar een ander kanaal aan het kijken bent? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
toro Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Geplaatst: 15 januari 2010 @Murdock, Met timers heb je gelijk dat werkt niet, er wordt niets opgenomen. Alleen handmatig opnemen gaat goed. groet, toro
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen