mr_rolin Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Hallo iedereen, Ik probeer al een paar dagen mijn familie abonnement om te zetten naar het gratis pakket (alleen Ned 1,2 en 3) via Mijn Canaldigitaal. Na de keuze van het nieuwe pakket en het kiezen van de knop "Verder" krijg ik een pagina met de melding dat er een fout zit in het visualbasic script op die pagina. Als ik mijn pakket wil uitbreiden gaat het wel goed . Het betreft hier een pakket wat op een nieuwe (oranje) seca3 kaart staat geregistreerd. Ik heb dit met drie verschillende browsers geprobeerd met allemaal hetzelfde resultaat. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Mvg, Rolin DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.
dream7020 Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Beperken hebben ze een hekel aan. Dat heeft volgens mij nog nooit gewerkt ,alleen als je meer zenders wil dat gaat inderdaad prima. Ben bang dat het een formuliertje uitprinten wordt. Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
satcat Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Ik heb rond de kerst mijn abbo via "mijn Canaldigitaal" terug gezet van familie naar basis. Ik heb drie dagen achter elkaar geprobeerd zonder resultaat. Elke keer kon ik alle formulieren invullen tot dat de site een overzicht geeft van alle gegevens maar de toets bevestigen/verzenden deed dan niets. En dag vier schrok ik me opeens een hoedje dat ie het zomaar opeens deed. De aanhouder wint.
Gast hellohelloagain Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Je kunt CD ook opbellen en aan ze vragen of ze zo'n formulier op willen sturen:0900-8350 (20cpm) ABONNEMENTWIJZIGINGSFORMULIER
dream7020 Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Denk dat zelf uitprinten goedkoper is Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Gast hellohelloagain Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Dan moet je natuurlijk wel een printer hebben.
dream7020 Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Daar heb je gelijk in. maar misschien heeft die ook wel geen tel om 0900 mee te bellen. Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Gast hellohelloagain Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 beste dream,het kan dat mensen denken dat je alleen via internet je CDpakket kan veranderen en als dat niet lukt dan gaan ze naar een forum,het enige wat ik wil zeggen is dat als je dat te moelijk vind of als je geen printer hebt dan kun je ook gewoon even bellen.
dream7020 Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Denk persoonlijk dat van de mensen die ook op forum zitten wel degelijk een printer hebben. Jij komt met een opmerking van moet je wel een printer hebben maar dat is precies hetzelfde als bellen kunnen naar een 0900 nummer. Dit is trouwens het goede nummer Servicelijn (service abonnement) : 0900 - 9323 (€ 0,15 pm) Deze servicelijn is speciaal voor abonnees met een (maandelijks of jaarlijks) betalend abonnement. Houdt u smartcardnummer bij de hand, aangezien u hier om gevraagd wordt. Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Gast hellohelloagain Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Mijn stukje over het wijzigingsformulier was bedoeld als AANVULLING op hetgeen wat reeds gezegd was(net zoals het door jou vermelde servicelijnnummer 0900-9323 15 cpm een AANVULLING is op mijn stukje over het wijzigingsformulier) Jij kan wel denken dat de persoon die zijn pakket wil beperken een printer heeft,zeker weten doe je het niet. Een fractie van de mensen die een telefoon bezitten bezit een printer.
Gast Satter Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 CD moet zijn zaakje gewoon in orde hebben zodat het bij iedereen online werkt.........het is 2010 CD!
mr_rolin Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Geplaatst: 16 januari 2010 Beste mensen, Wat een reacties op een simpele vraag . Om iedereen even gerust te stellen: ja, ik heb een printer en ik heb een telefoon om de bekende CD-nummers te bellen. Ook ik weet, dat er nog andere manieren zijn om van abo te veranderen, maar dit leek mij de simpelste manier, want CD biedt je toch die mogelijkheid daarvoor. Met die telefoon van mij heb ik ook het 035-xxxx informatienummer van CD gebeld en kreeg daar te horen, dat het via het internet echt wel moest werken. Vandaar mijn vraag of het misschien een lokaal probleempje was of een algemeen probleem. Ik ga mijn abo nu maar opzeggen op de ouderwetse manier, dus op papier. Leve de vooruitgang . Mvg, Rolin DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.
Eduard07 Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 Origineel bericht van: mr_rolin Ik ga mijn abo nu maar opzeggen op de ouderwetse manier, dus op papier. Leve de vooruitgang . Mvg, Rolin Je moet dus een satellietabonnement opzeggen/wijzigen met pen en papier....?! Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
peter-nmgn Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 Origineel bericht van: hellohelloagain Mijn stukje over het wijzigingsformulier was bedoeld als AANVULLING op hetgeen wat reeds gezegd was(net zoals het door jou vermelde servicelijnnummer 0900-9323 15 cpm een AANVULLING is op mijn stukje over het wijzigingsformulier) Jij kan wel denken dat de persoon die zijn pakket wil beperken een printer heeft,zeker weten doe je het niet. Een fractie van de mensen die een telefoon bezitten bezit een printer. neem deze maar: Canal Digitaal 0900 9325 / 035- 6555666 Canal Digitaal 0900 9323 / 035- 6555666 Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen