Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

 

Ik probeer al een paar dagen mijn familie abonnement om te zetten naar het gratis pakket (alleen Ned 1,2 en 3) via Mijn Canaldigitaal. Na de keuze van het nieuwe pakket en het kiezen van de knop "Verder" krijg ik een pagina met de melding dat er een fout zit in het visualbasic script op die pagina.

Als ik mijn pakket wil uitbreiden gaat het wel goed :D.

Het betreft hier een pakket wat op een nieuwe (oranje) seca3 kaart staat geregistreerd.

Ik heb dit met drie verschillende browsers geprobeerd met allemaal hetzelfde resultaat.

 

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

 

Mvg,

 

Rolin

 

DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+
Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden.

Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.


Geplaatst:

Beperken hebben ze een hekel aan. Dat heeft volgens mij nog nooit gewerkt ,alleen als je meer zenders wil dat gaat inderdaad prima.

 

Ben bang dat het een formuliertje uitprinten wordt.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Geplaatst:

Ik heb rond de kerst mijn abbo via "mijn Canaldigitaal" terug gezet van familie naar basis.

Ik heb drie dagen achter elkaar geprobeerd zonder resultaat.

Elke keer kon ik alle formulieren invullen tot dat de site een overzicht geeft van alle gegevens maar de toets bevestigen/verzenden deed dan niets.

En dag vier schrok ik me opeens een hoedje dat ie het zomaar opeens deed.

De aanhouder wint. laugh

Gast hellohelloagain
Geplaatst:

Je kunt CD ook opbellen en aan ze vragen of ze zo'n

formulier op willen sturen:0900-8350 (20cpm)

ABONNEMENTWIJZIGINGSFORMULIER

Gast hellohelloagain
Geplaatst:

Dan moet je natuurlijk wel een printer hebben.

Geplaatst:

Daar heb je gelijk in. maar misschien heeft die ook wel geen tel om 0900 mee te bellen.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Gast hellohelloagain
Geplaatst:

beste dream,het kan dat mensen denken dat je alleen via

internet je CDpakket kan veranderen en als dat niet lukt

dan gaan ze naar een forum,het enige wat ik wil zeggen

is dat als je dat te moelijk vind of als je geen printer

hebt dan kun je ook gewoon even bellen.

Geplaatst:

Denk persoonlijk dat van de mensen die ook op forum zitten wel degelijk een printer hebben.

 

Jij komt met een opmerking van moet je wel een printer hebben maar dat is precies hetzelfde als bellen kunnen naar een 0900 nummer.

 

Dit is trouwens het goede nummer

 

Servicelijn (service abonnement) : 0900 - 9323 (€ 0,15 pm)

Deze servicelijn is speciaal voor abonnees met een (maandelijks of jaarlijks) betalend abonnement. Houdt u smartcardnummer bij de hand, aangezien u hier om gevraagd wordt.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Gast hellohelloagain
Geplaatst:

Mijn stukje over het wijzigingsformulier was bedoeld

als AANVULLING op hetgeen wat reeds gezegd was(net zoals

het door jou vermelde servicelijnnummer 0900-9323 15 cpm

een AANVULLING is op mijn stukje over het wijzigingsformulier)

 

Jij kan wel denken dat de persoon die zijn pakket wil beperken een printer heeft,zeker weten doe je het niet.

 

Een fractie van de mensen die een telefoon bezitten bezit

een printer.

Geplaatst:

CD moet zijn zaakje gewoon in orde hebben zodat het bij iedereen online werkt.........het is 2010 CD!

Geplaatst:

Beste mensen,

 

Wat een reacties op een simpele vraag :D.

Om iedereen even gerust te stellen: ja, ik heb een printer en ik heb een telefoon om de bekende CD-nummers te bellen. Ook ik weet, dat er nog andere manieren zijn om van abo te veranderen, maar dit leek mij de simpelste manier, want CD biedt je toch die mogelijkheid daarvoor.

Met die telefoon van mij heb ik ook het 035-xxxx informatienummer van CD gebeld en kreeg daar te horen, dat het via het internet echt wel moest werken. Vandaar mijn vraag of het misschien een lokaal probleempje was of een algemeen probleem.

 

Ik ga mijn abo nu maar opzeggen op de ouderwetse manier, dus op papier.

 

Leve de vooruitgang mad.

 

Mvg,

 

Rolin

 

DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+
Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden.

Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.

Geplaatst:
Origineel bericht van: mr_rolin

Ik ga mijn abo nu maar opzeggen op de ouderwetse manier, dus op papier.

Leve de vooruitgang mad.
Mvg,
Rolin

Je moet dus een satellietabonnement opzeggen/wijzigen met pen en papier....?! blushsickshocked

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Origineel bericht van: hellohelloagain
Mijn stukje over het wijzigingsformulier was bedoeld
als AANVULLING op hetgeen wat reeds gezegd was(net zoals
het door jou vermelde servicelijnnummer 0900-9323 15 cpm
een AANVULLING is op mijn stukje over het wijzigingsformulier)

Jij kan wel denken dat de persoon die zijn pakket wil beperken een printer heeft,zeker weten doe je het niet.

Een fractie van de mensen die een telefoon bezitten bezit
een printer.

neem deze maar:

Canal Digitaal 0900 9325 / 035- 6555666
Canal Digitaal 0900 9323 / 035- 6555666

Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD

Dreambox DM600 PVR

TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...