Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een half jaar geleden schriftelijk (zelf getypte brief) op advies van een C-digitaal medewerker mijn abonnement van één van de kaarten die ik heb opgezegd. Binnen 3 dagen netjes een bevestiging gekregen. De kaart blijft op naam en ik kan netjes zoals door C-digitaal aangegeven ned1,2,3 ontvangen met deze kaart.

Geplaatst:

Pffffff,

Mijn ouders hebben in Spanje gewoond tot eind 2008, begin 2009 zagen ze dat het abogeld nog steeds (via mijn adres) doorliep, dit hebben ze per brief gemeld en ik ben door CD gebeld of die opzegging klopte.(Klopte dus)

Nu heb ik sinds 1 januari alleen maar ned 1,2 en 3. Inloggen gaat niet meer want mijn abo is stopgezet....Verkeerde smartcard is dus stopgezet.

Zul je zien dat ik straks weer inschrijfkosten kan gaan betalen voor door hen gemaakte fout....

Geplaatst:
Origineel bericht van: sathopper
Origineel bericht van: xamuh8100
wel aangetekend versturen !

Heb ik niet gedaan.

Dat hoeft ook niet.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Geplaatst:

Bij mij ging het goed schriftelijk deed me abo opzeggen en werd keurig geregeld en daarna niks meer van me rekening afgeschreven.

netjes toch smile

VANTAGE X221SCI / Skystar 2 / DM 8000 HD / DrHD F16 / DrHD F15 / Viosat G4Quadro / 2 x Echostar 1,20 68e-50w / Quali-TV 1080 for 4:2:2 / Moteck DBOX II / Channelmaster 1.2 45o-45w / GBOX

Geplaatst:

Hier exact hetzelfde als mr_rolin. Mijn Irdeto kaartje online beperken (van Combi naar Basis pakket) geeft VBS runtime error, al zo'n 6 keer... Heb het nu tenslotte via het contactformulier geprobeerd.

Daarentegen ging het uitbreiden van mijn Seca 3 kaartje moeiteloos.

Ik geloof absoluut niet in toeval!!!

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:

Bij mij was het net andersom,

Het upgraden van mijn pakket ging niet. De enigste optie die er bij mij stond was Man-X, er die wilde ik nou net niet hebben....

Ik heb maar gebeld, en ze hebben het zonder kosten verhoogd.

Volgens mij zijn er gewoon problemen op die site, maar dat zijn we al gewend.

• 2 weken later...
Geplaatst:

De sublieme oplossing van CD:

Als je nu op "Mijn CanalDigitaal" je abonnement wilt beperken, krijg je een scherm met de mogelijkheid het wijzigingsformulier als pdf-je per email toegestuurd te krijgen.

Dit formulier moet je echter wel weer per post naar CD verzenden.

Dus de mogelijkheid om dit rechtstreeks te doen is verdwenen mad (nou ja, het werkte toch al niet...).

In het mailtje staat ook, dat je na enige werkdagen een schriftelijke bevestiging krijgt.

Mijn wijzigingsformulier is al 2 weken geleden verzonden, maar nog steeds geen bevestiging ontvangen.

Maar ja, druk,druk,druk natuurlijk bij CD blush.

Mvg,

Rolin

DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+
Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden.

Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.

Geplaatst:

Ik heb het ook via de site geprobeerd: VB-fout.

Daarna telefonisch, waar dezelfde fout optrad. Telefoniste zei een mailtje te sturen.

Dus een mailtje gestuurd (23/1), en na 3 dagen antwoord (26/1) dat mijn wijziging uitgevoerd gaat worden (22/2) laugh .

TMS SRP-2410 (fw. 29-09-2011), 500GB HD, Aston CAM 1.03 (fw.2.26)

Ontvangst van: Astra1, 2 en 3 en Hotbird

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen