Ga naar inhoud

Politieauto ramt fietser

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bron DVHN

Citaat:
Politieauto ramt fietser

groningen -

Een 35-jarige fietser uit Groningen is donderdagnacht aangereden door een politieauto. De wielrijder reed volgens de politie zonder verlichting over het trottoir en reageerde niet op aanmerkingen van de politieagenten.

De agenten reden hierop met hun auto achteruit en ramden de fietser. De fiets raakte zwaar beschadigd, de fietser bleef ongedeerd.

Vraag ik me nu 2 dingen af. Reedt de fietser niet op het troitoir omdat hij geen licht had (Voetgangers hebben ook geen licht)??

en

Waarom moet een politieauto achteruit het troittoir oprijden, een gebied waar een auto niet thuishoort.

Vraag me af of ze dit jaar weer extra meer boetes als het recordjaar 2009 willen uitschrijven en lappen daarbij wel alle verkeersregels zelf aan hun laars.

Moest er ff uit. Wat is jullie mening ??

Geplaatst:

je weet dat in nederland fietsen zonder licht een zwaar misdrijf is waar een zeer hoge straf op staat.

Dus ja dan mag de politie dit doen natuurlijk.

tenzij de fieter in inbreker was die net iemand zeer zwaar mishandeld heeft.

dan mag het niet

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Geplaatst:

Je quote bevat te weinig info om hier goed over te kunnen oordelen.

Maar volgens mij mag je niet op het trottoir fietsen (als volwassene) en je mag in het donker ook niet zonder verlichting rijden.

Misschien probeerde ie er wel tussenuit te peren toen ie werd aangesproken en dan was dit een terechte en effectieve manier omdat tegen te

gaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: pukje
Ik noem het maar over reageren ,het is wel
bekend dat de mensen in het blau een kort lontje
hebben

ten eerste is dit onzin, er zitten erbij met een kort lontje, er zijn er zat met engelen geduld

ten tweede moeten ze wel anders gaan reageren omdat de mensen nu eenmaal zich als debielen gaan gedragen, ik noem maar de steeds vaker voorkomende reacties op ambulance personeel? Die gasten kun je niet met 'geduld' aanpakken. Neerknuppelen en als dat niet genoeg is schieten.

Reactie op de posting, het is gewoon weer een bericht met halve feiten waardoor de politie slecht wordt neergezet. Niemand weet waarom ze achteruit reden, niemand weet waarom de jongen op het troittor fietste, niemand weet ook maar iets over de situatie behalve het gevolg.

Men vergeet wel eens dat deze mensen in het blauw ervoor proberen te zorgen dat wij een beetje normaal kunnen leven. Ga er maar eens staan.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Stel de fietser rijdt over het troitoir in het donker zonder verlichting.

Stel de politie spreekt de man daarover aan via het raampje van het auto en maant hem tot stoppen.

Stel de fietser negeert dat en toont daarmee geen respect.

Tja, van mij mogen ze.........

Geplaatst:

Dit is een gedrag corrigerende maatregel.

Bij sommige mensen kennelijk hard nodig.

Topfield 7700 Hsci , Philips 2212

Echostar ap700 , Jaeger 99 G

Triax 78cm , Triax 64cm

Geplaatst:

Hij heeft nog geluk gehad.

Ze hadden hem ook van de fiets kunnen schieten.

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Geplaatst:

Op Geen Stijl al meer dan 220 reacties.

Brede glimlach op de reactie, dat de eigenaar van de fiets opgespoord moet worden (fiets zal wel gestolen zijn, anders neemt de fietser niet het hazepad) en vervolgd moet worden wegens het niet hebben van een deugdelijke verlichting op zijn fiets......

Geplaatst:

Ik word doodmoe van al die fietsers zonder licht. En als je ze voor hun flikker rijdt is het altijd de schuld van de automobilist. Dus goed van de agenten om hem aan te spreken. Hun "overtuigingsmethode" moet misschien nog iets aan gewerkt worden...

Pat

Inventors are crazy until they invent something.

Then they are geniuses.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Kimble
Op Geen Stijl al meer dan 220 reacties.

Ultime reactie van sat4all, ongewenste link.
Er zit wel een bug in het board, als je citaat gebruikt staat de originele link in de tekst :Dsmile

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen