polle58 Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Reeds enige tijd heb ik iets raar aan de hand: als ik naar tv kijk ( met dreambox uiteraard) hoor ik om de zoveel tijd een raar "geluid",klinkt als een electrische storing, om de zoveel minuten hoor je zoiets in de trand als "tedede" heel kort, dacht eerst dat het een kerstversiering of zo was die stoorde maar het blijft aanhouden, als we een ander apparaat zoals bv een Wii of een dvd speler aansluiten op de tv hebben we het niet, dus het komt wel via de dreambox binnen. iemand een idee waar ik moet zoeken?
iemand Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 hoor je het uit de DB zelf of uit de luidspreker van je televisie dect-telefoon of het basisstation daarvan in de biuurt van je ontvanger ? gr. Erik
Perdi Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 storing door je mobieltje? Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.
polle58 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Geplaatst: 16 januari 2010 het komt uit de boxen van de televisie, maar enkel als de dreambox gebruikt wordt om te kijken, kijk je een dvd of speel je met de wii op de tv (terwijl dreambox in standby staat)dan hoor je niets.Mobieltje is het niet, die heb ik ter controle al afgezet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen