Murdock Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Om de Channel +/- toetsen goed werkend te krijgen: Open /usr/share/enigma2/keymap.xml Zoek: <map context="InfobarChannelSelection"> Wijzig: <key id="KEY_CHANNELUP" mapto="openServiceList" flags="m" /> <key id="KEY_CHANNELDOWN" mapto="openServiceList" flags="m" /> in: <key id="KEY_CHANNELUP" mapto="zapDown" flags="mr" /> <key id="KEY_CHANNELDOWN" mapto="zapUp" flags="mr" /> Daarna Enigma herstarten.... Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast pieterg Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 maar dan heb je geen bouquet knoppen meer, dat is voor veel mensen wel een nadeel
Murdock Geplaatst: 15 januari 2010 Auteur Geplaatst: 15 januari 2010 Die kun je ook aan een andere key koppelen, bijvoorbeeld: <key id="KEY_HOME" mapto="openServiceList" flags="m" /> Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Merkedesch Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Murdock bedankt, Ik vind de kanalen zapper makkelijker dan een Bouqetten zap. Bij deze dus aangepast.. Gr.Merkedesch
Murdock Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Geplaatst: 16 januari 2010 Ieder zijn eigen ding, en dit zal wel tegen de haren van een Dreambox bezitter ingaan, maar dit zijn mijn persoonlijke voorkeuren geworden: <map context="InfobarChannelSelection"> <key id="KEY_LEFT" mapto="switchChannelUp" flags="mr" /> <key id="KEY_RIGHT" mapto="switchChannelDown" flags="mr" /> <key id="KEY_UP" mapto="zapDown" flags="mr" /> <key id="KEY_DOWN" mapto="zapUp" flags="mr" /> <key id="KEY_PREVIOUS" mapto="historyBack" flags="mr" /> <key id="KEY_NEXT" mapto="historyNext" flags="mr" /> <key id="KEY_BACK" mapto="historyBack" flags="mr" /> <key id="KEY_FORWARD" mapto="historyNext" flags="mr" /> <key id="KEY_CHANNELUP" mapto="zapDown" flags="mr" /> <key id="KEY_CHANNELDOWN" mapto="zapUp" flags="mr" /> <key id="KEY_OK" mapto="openServiceList" flags="b" /> <key id="BTN_0" mapto="zapUp" flags="mr" /> <key id="BTN_1" mapto="zapDown" flags="mr" /> </map> Up: zender omhoog Down: zender omlaag Left: in boeket zender terug Right: in boeket zender vooruit OK: Zenderlijst Kanaal +/-: zender omhoog/omlaag Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Merkedesch Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 Murdock nee hoor.. Ik heb de toetsen ook veranderd. Maar na een software update moest ik helaas weer het bestandje overschrijven. Bedankt, Gr.Merkedesch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen