Gast jhk_nl Geplaatst: 15 januari 2010 Geplaatst: 15 januari 2010 Ik wil deze box gaan proberen na alle dreamboxen die ik heb GEHAD. (mijn vrouw wilde geen schotel meer in de tuin. Nu heb ik toch een ander oplossing hiervoor gevonden en zoek ik een nieuwe box. Mijn oog is gevallen op de AZPremium+. Hiervoor kun je een losse kabelmodule kopen. Ondersteund deze ook UPC? Bedankt voor jullie reacties
D_liver Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 UPC werkt met het cardpairing principe dus als je je boxkey en rsa-key hebt dan werkt het 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
VluggeW Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 Hallo, Even voor de duidelijkheid de kaart werkt dus niet in de kaartlezer of Ci slot. Greetz
Gast herbie65 Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 Origineel bericht van: jhk_nl Ik wil deze box gaan proberen na alle dreamboxen die ik heb GEHAD. (mijn vrouw wilde geen schotel meer in de tuin. Nu heb ik toch een ander oplossing hiervoor gevonden en zoek ik een nieuwe box. Mijn oog is gevallen op de AZPremium+. Hiervoor kun je een losse kabelmodule kopen. Ondersteund deze ook UPC? Bedankt voor jullie reacties Volgens mij kun je de DVB C(able) module niet in de Premium+ gebruiken, maar alleen in de Premium.....
VluggeW Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 Moet je gelijk geven Herbie. Plus heeft nog geen DVB-C module.
Gast theone Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 Als goed is komt deze nog wel voor de permium+
Gast jhk_nl Geplaatst: 17 januari 2010 Geplaatst: 17 januari 2010 Wordt al wel aangeboden op het internet. Zal geen reclame maken. maar kost € 69,-- voor alle drie de types - Azbox HD Premium Plus DVB-C Tuner - Azbox HD Premium Plus DVB-S2 Tuner - Azbox HD Premium Plus DVB-T Tuner Twijfel nog steeds of ik dit boxje moet kopen. Kunnen jullie mij overtuigen?
VluggeW Geplaatst: 17 januari 2010 Geplaatst: 17 januari 2010 Hallo, Mss in de toekomst de DVB-T en DVB-C tuner momenteel nog niet leverbaar. Dat is wat mijn dealer verteld. Greetz
Ribbe82 Geplaatst: 18 januari 2010 Geplaatst: 18 januari 2010 Citaat: mijn vrouw wilde geen schotel meer in de tuin Waarom verstieren vrouwen het altijd Nou dan maar ergens op het huis? Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T) Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )
Sjaak66 Geplaatst: 18 januari 2010 Geplaatst: 18 januari 2010 Azbox HD DVB-C tuner €49.95 Azbox HD DVB-C tuner (kabel UPC/Ziggo) Satelliet ontvanger voor de AZBox Premium HD+ Hmm hier staan ze toch echt wel te koop hoor. Als alles eens..... AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1 On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax
Gast jhk_nl Geplaatst: 18 januari 2010 Geplaatst: 18 januari 2010 Alleen twijfel ik ten zeerste dat het werk met UPC, boxkey en rsa verhaal
alias haha Geplaatst: 4 februari 2010 Geplaatst: 4 februari 2010 Origineel bericht van: jhk_nl Ik wil deze box gaan proberen na alle dreamboxen die ik heb GEHAD. (mijn vrouw wilde geen schotel meer in de tuin. Nu heb ik toch een ander oplossing hiervoor gevonden en zoek ik een nieuwe box. Mijn oog is gevallen op de AZPremium+. Hiervoor kun je een losse kabelmodule kopen. Ondersteund deze ook UPC? Bedankt voor jullie reacties je vrouw naar buiten werken, probleem opgelost, heb ik ook gedaan You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen