wout02 Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 Ik heb enkele weken geleden de DM 800 gekocht. Nu wil ik graag alsnog een hard disc erin hebben. Zou iemand uit kunnen leggen hoe je deze inbouwd,en welk merk het baste is?
peter-nmgn Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 heb zelf een goed werkende 5400 toeren van WD Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Tonskidutch Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 [DM800HD] + inbouwen + welke zo vindt je ook oudere draadjes over een topic dat natuurlijk niet definitief beantwoord kan worden met enkel één oplossing a wegens voortschrijdend inzicht b wegens constant nieuwe vaste schijven die op de markt komen c ook of 't image wel netjes in elkaar steekt western digital en samsung hebben green point hdd's met een goede firmware, dat kun je algemeen stellen. de eerste de beste PC boer heeft misschien bulk in de aanbieding die je op goed geluk kunt proberen indien niet goed, geld terug als je al de centjes kunt missen koop boxed versions ciao Vienna Ultravox
simcat Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 Een jaar geleden een bulk OEM schijfje van WD gekocht voor 5 tientjes (320 Gb 5400 rpm) werkt perfect. SimCat ET9000 Open PLI DM800 Open PLI DM500 Open PLI Visiosat Astra 1+2+3
wout02 Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Geplaatst: 16 januari 2010 duidelijk. Alleen weet ik nu nog niet hoe ik die disc binnen in de box aansluit. Is misschien eenvoudig, maar er staat nergens beschreven hoe je dit doet?
peter-nmgn Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 de kap demonteren, rode sata kabel van moeder bord los halen, de bij geleverde sata kabel in de hdd stoppen, hdd in dream leggen, witte stroom kabel + rode sata kabel aansluiten... dat is alles! Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Tonskidutch Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 Origineel bericht van: wout02 duidelijk. Alleen weet ik nu nog niet hoe ik die disc binnen in de box aansluit. Is misschien eenvoudig, maar er staat nergens beschreven hoe je dit doet? wout02 effe zoeken op internet, er zijn zelfs yutoep filmpies die tonen hoe het gaat. niet vragen naar wat er al is ciao Vienna Ultravox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen