Ruudz Geplaatst: 6 juli 2002 Geplaatst: 6 juli 2002 Hoe moet een originele magicmodule er uitzien? Ik heb volgens mijn leverancier een magic module, maar er staat geen tovenaar op hij is blanco van boven, onderop staat een wit plaatje met wat teksten erop maar geen rev nr.ik programmeer hem met de magicmodule programmer van dream multimedia TV Hij werkt echter wel als een magic module ik heb hem geprogrammeerd met penta 1.o1 en hij werkt prima met een funkaart in mijn topfield 4000pvr
CrazyMotha Geplaatst: 6 juli 2002 Geplaatst: 6 juli 2002 Als je leverancier deze verkocht heeft onder het mom van Magic Module mag je ook verwachten dat een originele geleverd wordt. Een echte Magic Module heeft een blauwe sticker met de aanduiding Magic Module en inderdaad de tovenaar erop afgebeeld. Op de achterzijde zit een witte sticker met daarop vermeld het webadres van de makers en vervolgens het serienummer en revisienummer. Kortom ik zou de module terugbrengen en een originele eisen. Er zijn namelijk wat klonen in de handel, deze zijn wel te programmeren maar bevatten de helft aan flash geheugen. Weet natuurlijk niet of dat ook bij jou het geval is maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen. Veel succes. I'm not a complete idiot, some parts are missing. Dreambox 8000 HD - Vu Duo
Ruudz Geplaatst: 6 juli 2002 Auteur Geplaatst: 6 juli 2002 Bedankt voor je antwoord ik ga er zeker mee terug.
Gast Geplaatst: 8 juli 2002 Geplaatst: 8 juli 2002 omdat in duitsland de magic modules 'illegaal' zouden zijn, vraag me niet waarom, zijn ze eerst uitgeleverd met een rode sticker 'universal cam', let wel, een RODE sticker, niet de grijze met de grote schotel arays erop, sinds kort komen ze gewoon zonder sticker. Is hetzelfde ding...
Gast Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 Hola, Klopt ! alle universeel Cams en MM zijn qua hardware 100% indentiek, er word zelfs geen andere Flash Eeprom gebruikt zit gewoon 2 Mb in( vele hoor je praten over maar 1 Mb in de Uni Cam maar niets is minder waar ) en op het net vind je verschillende soorten SW, ook om met de laptop te proggen en werkt 100%. Heb hier een UNI-rood-blauw-blank label/ESCAS/MM Cam met 1.1414 en deze kun je proggen met Laptop en er de MM SW ( Penta-Tertra Crypt )in zetten of de 1.1417. conclusie: Koop een Blank label of een normale Unicam met 1.1414 sw erop en deze is dan geschikt voor alle andere sw op het net en kun je deze met de laptop erin spelen en is goedkoper dan de MM met blauwe sticker. Salut2
Gast Geplaatst: 10 juli 2002 Geplaatst: 10 juli 2002 Zijn ze dan ook met de Magic Module programmer te programmeren. Want dan zouden ze identiek zijn aan de Universal Cams. Geef anders ook eens wat links naar sites waar je deze software kunt vinden. Die software is niet illegaal, dus die links zijn wel toegestaan. Groeten A-tje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen