VluggeW Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Hier hebben mensen lang opgewacht. Als je in TV modus zit knop menu indrukken en in dat menu zie je streamen staan. Voer onderstaande uit en het zou moeten werken. op de azbox moet je het ipadres van je pc invoeren. en bij vlc moet je ook je pc ipadres invoeren dus even als voorbeeld je pc heeft als ip adres 192.168.1.100 dan vul je in het streaming blokje op de azbox in ip 192.168.1.100 poort 9000 en de tijd van het streamen even verhogen en start drukken. dan op de pc in vlc invoeren bij netwerkstream openen het ipadres van de pc gebruiken. dat word dus in dit voorbeeld protocol :udp adres 192.168.1.100 poort 9000 dan afspelen drukken en kijken maar Alle eer naar Ed van een ander forum. Greetz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zekitez Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Werkt niet helemaal 100%. Je kunt opde Azbox maar 14 tekens invoeren ipv 15 voor het ip-adres: 123.123.123.123 zijn 15 tekens. -----------------GI Xpeed LX3, GM Spark Triplex, Ferguson Ariva 202E, Clarke-Tech 5000HD Combo, WaveFrontier T90 (7 single + 4 twin lnb's), Multytenne QuatroSat, SelfSat H30D2 (zo gemakkelijk, wow !!), Metronic Eurasis, ElectroSat 80cm 3 LNBs.Home of Satellite Director.Azbox, Vu+ Duo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edje-ken Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 klopt dat probleem had ik ook. maar na aanpassen van de ip op de pc was bij mij het probleem opgelost. edje (de ed van het andere forum ) Vu+ Solo2Dreambox 800s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dide Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Krijg het niet voor elkaar...weet niet wat ik verkeerd doe. Gebruik wel Windows 7...mischien de oorzaak ? Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edje-ken Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 met windows 7 werkt het ook. heb vandaag vlc 1.0.3 gedownload en geinstalleerd. ingesteld volgens bovenstaande en direct werken. ed Vu+ Solo2Dreambox 800s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VluggeW Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Origineel bericht van: Dide Krijg het niet voor elkaar...weet niet wat ik verkeerd doe. Gebruik wel Windows 7...mischien de oorzaak ? Hallo, Grbuik je draadloos? Heb altijd problemen met DM naar PC streamen als ik draadloos zit zelfde met Azbox na PC. Bedraad gaat wel goed. Greetz Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johndegr Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Hoi Edje, wellicht doe ik nog iets verkeerd. Ik heb ook vlc 1.03 en juiste ip ingesteld, doch van azbox naar mijn notebook wifi wil niet werken. Via avast virusscanner toestemming gegeven tot connectie Met dreambox 7000s lukt mij dit wel via wifi. gr. John Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edje-ken Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 ik gebruik overal bedraad voor. (alleen voor de laptop niet) Dus geen idee of het daar aan ligt. Via de simpele instellingen eerder in dit topic werkt het goed. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johndegr Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Edje, Je schreef, als ik het goed lees, dat je wel wifi gebruikt voor je laptop. Lukt het je ook daarop, of gebruik je geen wifi voor je laptop. Is poort 9000 goed? John Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edje-ken Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 mij laptop gebruikt wifi de rest van de apparatuur is gewoon bedraad aangesloten. maar de laptop gebruik ik niet (zelde) in huis dus of het daarop werkt weet ik niet. ga ik ook niet proberen want dan moet ik daar eerst alles instaleren. standaard staat die poort op 9000. dit zie je zelf ook op de azbox. zie je dit niet op de azbox dan heb je de aanwijzingen niet goed gevolgd. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johndegr Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Edje, Ja, op mijn AZ staat ook 9000. Zal dit morgen eens uittesten via bedraad. Als andere dit uittesten via wifi en als het bij hun wel lukt graag een reaktie. Gr. John Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dide Geplaatst: 16 januari 2010 Delen Geplaatst: 16 januari 2010 Ook de laatste VLC geinstalleerd en alles opgevolgd maar krijg hem niet aan de praat. Ik zit inderdaad ook draadloos te werken. Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johndegr Geplaatst: 18 januari 2010 Delen Geplaatst: 18 januari 2010 Hoi, Onder streaming staat een vast IP.(224.1.1.100) Kan je dit veranderen in je eigen IP en zo ja waar staat dit dan? gr, John Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lithion Geplaatst: 18 januari 2010 Delen Geplaatst: 18 januari 2010 Die 224. is een ip multicast adres en daarbij wordt de data naar alle pc's gestuurd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johndegr Geplaatst: 18 januari 2010 Delen Geplaatst: 18 januari 2010 Hoi, Ja klopt, dus hoef je niets in te vullen:las dit vertaalde bericht uit Portugal: 224.1.1.100 is a multicast address, so this is send towards your LAN and every PC can receive the multicast stream simply by listening to: 224.1.1.100 is een multicast-adres, dus dit is te sturen naar uw LAN en elke pc kan ontvangen van de multicast stream simpelweg door te luisteren naar: udp://@224.1.1.100:9000 udp: / / @ 224.1.1.100:9000 So no need to specify your PC or Azbox IP address simply use the multicast address. Dus geen behoefte om aan te geven uw PC of Azbox IP-adres gewoon gebruik maken van de multicast-adres. Pressing the left arrow allow you to set the stream duration to not defined. Door op de pijl naar links kunt u de stroom duur ingesteld op niet gedefinieerd. During streaming it is not possible to record (they probably simply change the record signal to a streamed signal). Tijdens streaming het niet mogelijk is om op te nemen (ze waarschijnlijk gewoon veranderen het record streaming signaal naar een signaal). gr. John Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen