devisser Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 Beste dreambox vrienden, wie kan me helpen DM7020S ,wil de DiSEqc swiches niet meer aansturen. De DiSEqc swiches heb ik gecontrolleerd ,heb er 3 tussen gehad en kwam niet hoger dan 64% Als ik de DiSEqc swishes er tussen uit haal dan doet ie het op een satelliet Wie kan me helpen, Vriendelijke groet, devisser
JBnl Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 vervang de condensator bij de lnb ic. groeten,JBnl
devisser Geplaatst: 16 januari 2010 Auteur Geplaatst: 16 januari 2010 Bedankt voor de snelle reactie, waar vind ik die lnb ic vriendelijke groet,devisser
iemand Geplaatst: 16 januari 2010 Geplaatst: 16 januari 2010 22uF 25 volt oude elco pak je er het makkelijkste af door hem bij z'n metalen huls/kap te pakken met een combinatietang 180 graden te draaien gr. Erik
devisser Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Geplaatst: 17 januari 2010 Bedankt voor de reactie , en beschrijving en de moeite ,ga maandag meteen de elco verwijderen en er een nieuwe in solderen, U hoort nog van mij als het gelukt is. Met vriendelijke groet, devisser
ppua Geplaatst: 17 januari 2010 Geplaatst: 17 januari 2010 Heb hetzelfde probleem gehad elco vervangen en geen problemen meer, zou alleen de elco eraf halen door hem te vervarmen met een soldeerbout. Want door een combinatie tang te gebruiken zou je print sporen kunnen beschadigen
devisser Geplaatst: 20 januari 2010 Auteur Geplaatst: 20 januari 2010 Hallo dreambox vrienden Ik heb de elco vandaag vervangen, het werkt. iedereen die me geholpen hebben, Bedankt. groetjes, devisser
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen