Gast freefm Geplaatst: 17 januari 2010 Geplaatst: 17 januari 2010 Hallo , Wie kan mij op weg helpen en kan die het eigenlijk wel? ik heb ppanels internetradio geinstalleerd alleen ik kom nergens een shoutcast lijst tegen . wie weet in het kort hoe ik internet radio kan afspelen op de dreambox 500+ met de nieuwste PLI Jade of heb ik iets anders nodig ? alvast bedankt
dAF2000 Geplaatst: 17 januari 2010 Geplaatst: 17 januari 2010 Wat werkt er wel en wat niet? Die internet PPanel is gewoon een verzameling internetradiostations. Dat staat los van shoutcast ofzo.
Gast freefm Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Bedankt voor je antwoord, inderdaad de shoutcastlijst staat er los van. ik heb zelf met ftp servertje de lijst aangepast handmatig met de stations die ik leuk vindt! en dat werkt erg mooi. het geluid van de 500+ is een tikje zacht maar wel mooi ruis vrij. Er kan een hoop met die 500+. OOja ik gebruik PLI Jade erg goed moet ik zeggen, ik heb overigens nooit een andere geprobeerd ben meteen bij Jade blijven hangen dus over Gemini heb ik geen mening.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen