Ga naar inhoud


HUMAX ONTVANGT ALLEEN NOG FTA


Gast

Aanbevolen berichten

Myn vraag ook over een humax 5400 die voor zien is van patch 3.2 nl.Het vreemde doet zich nu voor dat ik in eens met het probleem zit hy de kaart ziet hy zegt kaart accepted en dan ook even beeld geeft op de premiere kanalen maar het is net of hy staat te blokken zeg maar.Nu is het vreemde als ik er een irdeto alcam in stop en de zelfde kaart draaid hy normaal ook met seca cam is ook goed .Nu heb ik hem voorzien van h2.o8 software en dan irdeto kaart er in en hy zegt ook weer van kaart accepted maar daar wil hy helemaal niet op draaien terwyl die kaart op myn nokia kast perfect draaid is gewoon blauwe kaart zeg maar van multi choice .Wie kan my hier een antwoord op geven of weet raad zo dat gewoon weer boven in met kaart wil draaien of moet ik voor de interne cam vrezen .Nog ter info op de modules werkt hy perfect maar op kaart boven niets zeg maar hy neemt kaart wel dus het laadje is het niet ben er namelyk ook mee aan om wisselen geweest over zetten uit ander hummie 5400 .Om het kort te maken en niet herhaling te vallen wie weet raad.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ga je allereerst eens wat meer verdiepen in de materie, met jouw Humax is niets aan de hand. Je kan enorm veel informatie vinden op diverse 'unofficial' Humax sites (te vinden onder 'links'). Firmware versie 3.2 is inmiddels 'stokoud'. Voorzie jouw Hummie van firmware versie 2002g, de actuele PMC-lijst en settings van PET123. Funkaartje bakken en kijken maar.

 

Suc6,

Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dit is inmiddels al gebeurd maar dit haalt niks uit .Want ik schreef er toch er ook duidelyk genoeg by dat met origineel software van humax met origineel kaartje van multi choice de ontvanger ook niet werkt op kaart boven in . Nou ik ga er van uit dat het ding dan gewoon draaid .Maar ieder geval met de losse cams werkt hy gewoon normaal .Ja wat jy zegd kan wel zyn maar ik die patch er ook al gehad maar helpt niet .Ja toen draaide hy 1 minuut op goldstar .En toen was de boel weer weg .Toen er weer een irdeto cam er in en beeld was er .Trouwens ik heb volgens my al wel 40 van die kasten om gepatch en dan moet ik my er beter in verdiepen .Ik heb er zelf ook twee staan draaien 1 5400 met de nieuwste software er in en ook nog zelf om gezette 5400 z dus ik weet wel waar ik over praat en ik kan hem ook met muis bedienen met computer programma maar ging het nou even niet om hy draaid niet op kaart boven in hy ziet kaart wel geeft ook geen fout melding aan hier zo .Alleen geen beeld zelfs met origineel software nou als myn humax van dat software voor zien pakt hy gewoon de irdeto hoor .Maar goed misschien komt er ergens nog antwoord misschien nog die ze ook repareerd .Ik heb in het verleden ook myn eigen humax voeding er uit gebrand en ook zelf weer gerepareerd . Maar goed ik lees het wel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...