Gast Geplaatst: 6 juli 2002 Geplaatst: 6 juli 2002 Ik heb sinds enkele maanden een philips reciever (dsx 7071) met origineel abonement voor rtl4 sbs6 enz.Ook beschik ik over een goldcard die ik regelmatig laat herladen.Ik zou nu zelf willen beginnen mijn kaart of reciever aan te passen?. Ben reeds enkele keren maar de site van zeguers geweest maar heb nog enkele vraagjes.Moet ik beginnen met nieuwe software te plaatsen in mijn reciever,moet ik hem patchen of moet ik nieuwe firmware installeren of moet ik gewoon mijn kaart herprogrammeren? beschik monenteel over 999 kanalen.(niet allen geven verbinding) alvast bedankt.
prutsie Geplaatst: 6 juli 2002 Geplaatst: 6 juli 2002 Je praat hier over twee hele verschillende zaken. 1/je ontvanger 2/je smartcard als je je ontvanger patcht betekent dit dat er aangepaste (niet officiele) software in je ontvanger komt. Deze software heeft nogal wat pluspunten ten opzichte van de originele, door Canaal plus goedgekeurde software. hiervoor ben je op de juiste site aan het snuffelen geweest. je kaartje (originele C+ kaart zowel als alternatief) kan je ook "aanpassen". er is hier al veel over gepost, maar een aanrader is Duwgati. je kan hem vinden op de linkpagina van Sat4all, of rechtstreeks www.duwgati.com het discussieren over hoe je nu precies illegaal naar betaaltv kan kijken is hier niet toegestaan, maar met een beetje zelfstudie kom je er ook gegarandeerd uit. succes, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 6 juli 2002 Geplaatst: 6 juli 2002 Ben ook al reeds op deze site geweest maar voor beginners zijn sommige termen niet zo evident maar ik zal zeker niet opgeven.alvast bedankt
prutsie Geplaatst: 6 juli 2002 Geplaatst: 6 juli 2002 als je specifieke zaken niet duidelijk zijn, gewoon roepen. er is altijd wel iemand die je uit de brand kan helpen. Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen