Gast Kimble Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Zo'n geheel glazen geval die de smaak dan geheel zou behouden is dan deze;
Steve Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 die staat bij mij op de vensterbank MVC-016F.zip
Gast Kimble Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Zo hoort het Steve, Tafel met een Perz erop, asbak en echte koffie.
Mojo Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Geplaatst: 19 januari 2010 Origineel bericht van: Steve die staat bij mij op de vensterbank Toch geen erfstuk hè? Ben je er aan gehecht? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Boelo Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 Deze gebruiken mijn ouders nog elke dag . Een oude daalderop. Foto is wel gejat van internet. ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Gast hummiesat Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 Origineel bericht van: JosFop4Sat Vroegah wisten ze nog niets over gezondheidsrisico's : - asbest - trichloorethyleen - kookkoffie - aangebrand eten (barbeque) - roken - cholestorol - suiker - vet Dan maar geen nostalgie............. En nu wel? Wat voor gezondheidsrisico's heeft genetisch gemanipuleerd voedsel? Of het speciaalvoer wat slachtvee te vreten krijgt? En de zut die deze nog aanvullend krijgen zoals 'medicatie'?
Steve Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Ben sinds kort over gegaan op senseo,dus deze is over.mocht je in de buurt zijn ?dan kom hem maar halen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen