Gast SatMann Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 alle, hier gaan we nog eens. Rog, als jij een schotel hebt met 2 sat's bv. beide lnb's zijn twin lnb's. Dus twee coaxen vertrekken naar diseqc 1 en twee naar diseqc 2. dan vertrekken er twee coaxen van beide diseqc's naar je twin ontvanger. Dan kan je perfect op tuner A kijken naar astra 1 en terzelfde tijde opnemen op tuner B naar astra 3 bv. dus kort : als beide coaxen afkomstig zijn van een andere diseqc kan je dus schakelen naar welke sat je wilt terwijl je kijkt/opneemt op een andere. das kort uitgelegd hoe het werk.
harryopdenberg Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Kan iemand mij bezitter van de vu plus solo vertellen met de software open pli de volgende instelling kent? Als je dagelijks het journaal opneemt kun je hem dan zo instellen dat hij de oude opname direct wist? Twede vraag is hoe je mappen kunt aanmaken om programma's direct tijdens het programmeren in te laten opslaan? Dus als je een film opneemt deze automatisch naar map film gaat, of journaal altijd in map journaal terecht komt?
metoo Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 (aangepast) misschien als je in de timer als opnamelokatie de prullebak neemt, en die zet op leegmaken na 24 uur, kun je elke dag je opname vanuit de prullebak bekijken en 24 uur na opname is die weg. Als je de opname/videolijst in beeld hebt op de menutoets drukken vind je allerlei opties, dus ook nieuwe map aanmaken. Als je een timer zet bij opnamelokatie aangeven in welke map de opname moet 11 maart 2013 aangepast door metoo ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
harryopdenberg Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 Bedankt voor je reactie. prullebak is misschien interessant voor journaal maar niet voor programma's die dan weer eens per week komen en er op moeten blijven staan tot de volgende uitzending. Afijn, opnemen en verwijzen naar de juiste map ga ik testen...
harryopdenberg Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 map aan maken lukt, maar hoe kan ik tekst invoeren om de map te benoemen. toetsen geven alleen maar cijfers....
metoo Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 om een opname te bekijken moet je toch naar de opnamelijst, en met 1 druk op de rode toets is de oude opname ook al verwijderd ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
harryopdenberg Geplaatst: 11 maart 2013 Geplaatst: 11 maart 2013 yep, thanks....het is even wennen na jarenlang een ellendig Philips gebakje van Canal Digital....
webjan Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 hallo Iedereen, Ik heb net een Vu+ solo aan geschaft werk allemaal lekker iemand heeft dat voor mij allemaal ingesteld. En zelf ben ik niet zo`n computer freak Maar nu wil ik die gene natuurlijk niet steeds bellen . Is er ergens een handleiding voor het apparaat te krijgen Zo wil ik wat zenders in favorieten zetten en er uit halen er stond al van alles in geen idee hoe dat gaat. Gr Jan
webjan Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 ojee nu al wat fout gedaan dus dit is geplaatst op een andere vraag
dirocca Geplaatst: 14 mei 2013 Geplaatst: 14 mei 2013 http://www2.vuplus.com/images/VUplus%20solo_manual_english%20D111027.pdf grtz philip vuduo 500 GB HDD openpli4 - vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 - XP1000 pli4 Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 logitech harmony ultimate TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen