Gast godius3 Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Hallo jongens, Ik heb zojuist geprobeerd de nieuwe DUO LNB (QUAD) te installeren op mijn bestaande 100cm schotel in Spanje. Nu kreeg ik meteen beeld op 19,2 (astra 1) maar 23.5 (astra 3) geeft geen signaal. Als ontvanger gebruik ik de PHILIPS DSR 7121, en de DUO LNB is de 60 versie. In de handleiding van de LNB staat dat ik hem moet monteren op de rechter "19,2" kop, die is dus direct verbonden met de stang van de schotel. De 23.5 kop zit er direct naast. Enig idee waarom we het 23.5 signaal niet ontvangen? Het Canaal Digitaal abonnement is actief voor het HD Entertainment pakket. En de software van de Philips ontvanger is al geupdate.
abrahamsat Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 je hebt duo lnb voor 60cm schotel en een andere voor 80 of 100cm heb je dat al gecontroleerd
Gast godius3 Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Ik heb de DUO LNB 60, maar een schotel van 100CM. Kan dan het probleem zijn? Dat ik dus ene DUO LNB 80 moet kopen?
abrahamsat Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 ik weet het niet zeker, maar als je hem ruilen kunt? of anders de kleine schotel die erbij hoort.
satencom Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 heb je de zender lijst er ook weer op nieuw in gezet in het menu versnelt zenders in laden ik zeg dit even wand als je de zenders er weer op nieuw in zet zegt hij bij dit probleem, er zijn geen zenders ingeladen geen signaal een andere duo lnb is wel een goede opzie Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen