Dennis DaMenaCe Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 Het valt me op dat sinds een paar dagen de RTL zenders niet meer vloeiend lopen. en met niet vloeiend bedoel ik dat het bijna hapert (soort van 18fps). Op net5 en andere zenders heb ik geen last en loopt het wel vloeiend. Is mijn dreambox aan het overlijden? Of is er iets aan de hand? Ik draai overigens PLI Jade3.
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Geplaatst: 19 januari 2010 Het gekke is dat het met de reclames wel vloeiend loopt. Alsof er bij CD iets niet goed gaat met de uitzendingen. Valt iemand dit ook op ? Of moet ik naar de dokter ? Het signaal is overigens 82%
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 19 januari 2010 Auteur Geplaatst: 19 januari 2010 Als ik de dreambox opnieuw start, dan staat het in begin op CVBS. Mijn tv krijgt dan "geen lock" op het beeld en beweegt constant. Uiteindelijk zet hij hem over op RGB en gaat het goed, maar het beeld loopt dan blijkbaar nergens meer vloeiend. Dit betekent dat of mijn dreambox aan het stukgaan is, of mijn LCD tv. Scart kabel zit er goed in. Wat denken jullie? TV of dreambox ? Ik heb hier geen ander dreambox of tv om het te testen. Edit: Het is opgelost. Ik heb de TV (LG) kunnen resetten in het geheime service menu. Bedankt, en sorry voor deze onnodige boardvervuiling. Edit2: Eindelijk, na al die jaren geen vaag beeld meer met 720p... Man, dit had ik veel eerder moeten doen.
dreamlover8000 Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 ik zou maar eens de schotel opnieuw uitrichten. Misschien door wind schroef los van schotel. Ligt sowieso NIET aan de tv.
dreamlover8000 Geplaatst: 19 januari 2010 Geplaatst: 19 januari 2010 volgens mij had ik probleem niet goed begrepen. geen lock van de zender.Schotel niet goed uitgericht. Foutje Kan slotje op
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen