Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo. DB8000 ben al een paar dagen druk een leuke hobbie ik heb een hd schijf samsung er in zitten. heb hem al geformateerd als ik de flashwizard pro 6.3 op start dan geef hij aan dat ik geen schijf heb. wil daar sofware op zetten giminie of pli om er mee tespelen. met de 7020 kon dat wel,(die heb ik niet meer)

ik heb er op staan de laatste pli in de flase. weet iemand hoe of wat??

, in de winkel hebben ze de de schijf in gebouwd + een sony brander en sofware.

ik ziet hem wel in het menu ik heb hem ook nog geformateert alles ziet er goed uit hij geef het ook aan samsung 320gb.in het menu. allen de flaswizard pro 6.3 ziet hem niet.

-------

heb net op genomen op de hd. ging goed, als ik de dcc-e2 op start kan ik de film over zetten naar de computer. dus heb ik wel kontackt.

allen niet met DreamTSman en flashWizart pro 6.3. iemand nog een tipje?? grtj t

wat een hobby.

Geplaatst:

gaat niet werken,

google voor de dm 8000 eens op Barry Allen

Mvg Mumzel

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Geplaatst:

Flashen doe je gewoon zoals hier in de "database" bovenaan het forum beschreven is.

Images installeer je gewoon in de flash, duurt een minuut of vijf. Als een image niet bevalt flash je er een andere in.

De flash zelf gaat niet stuk - mijn ontwikkelbox krijgt soms wel drie keer op een dag een nieuw image - dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

Geplaatst:

hallo. met de 7020 kon ik andere sofware op de schijf zetten, met de db8000 ziet hij hem niet.(flaswizard pro 6.3) ik weet het niet meer. heb al heel veel ge googeld wel een leuk ding die 8000. grtj t

wat een hobby.

Geplaatst:
hallo. met de 7020 kon ik andere sofware op de schijf zetten, met de db8000 ziet hij hem niet.(flaswizard pro 6.3) ik weet het niet meer. heb al heel veel ge googeld wel een leuk ding die 8000. (noem hem nou zweetdruppel) grtj t

wat een hobby.

Geplaatst:

De 7020 is een Enigma1 machine, daar kan je met Flashwizard een ander image erin pompen. De 8000 is een Enigma2, waarmee je flashwizard niet kan gebruiken. Die doe je via de webinterface.

DM7020HD, DM500HD, ziggo, sat13/19,2/23,5/28,2

Geplaatst:

hallo jag kun je iets meer zeggen over de webinterface.??

is dat een progamma? het is voor mij allemaal nieuw. grt

wat een hobby.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen