impuls Geplaatst: 6 juli 2002 Geplaatst: 6 juli 2002 Hoi ik heb hier een Orgineel setje van het Telenor pakket Canal Digital werkt met de Conax codering, kaart is nu dood (is van het Zweedse Nationale voetbal elftal geweest) ook geen update naar kaart via Sat 1Gr. west. Is er toevallig software die met dit kaartje praat en is dit pakket weer aan te schakelen b.v MKfind herkent het kaartje niet impuls@wish.net Graag URL of tips alvast bedankt... Wie kijkt die blijft.... Dreambox 7000s Moteck SG-2100, 88cm Triax.
impuls Geplaatst: 8 juli 2002 Auteur Geplaatst: 8 juli 2002 Bedankt voor je reaktie ik neem aan dat je Mkextract bedoelt in MKfind, dit heeft helaas geen nut omdat je niet kunt connecten met de kaart dus verder kun je dan niets met deze sofware! Dreambox 7000s Moteck SG-2100, 88cm Triax.
Gast Geplaatst: 8 juli 2002 Geplaatst: 8 juli 2002 Nee je moet een apart programma MKextrakt gebruiken. MKfind doet het niet met die Scandinavische kaarten - met MKextrakt lukt dat wel.
codeman2001 Geplaatst: 8 juli 2002 Geplaatst: 8 juli 2002 gaan we proberen. toch vind ik het raar dat een paar maanden geleden ook een vraag is gsteld over conax en niemand die iets kan zeggen , maar ik ben blij dat er eindelijk beweging erin is. waarvoor mijn dank groeten
impuls Geplaatst: 9 juli 2002 Auteur Geplaatst: 9 juli 2002 Ik heb Mkextrakt gevonden maar zowel de oude als de nieuwe versie 2.0a geeft een foutmelding ik heb de indruk dat dit programma alleen werkt met Secakaarten! Dus wie heeft er nog andere suggesties? Met oudere versie van MKextrakt kom je wel verder op de kaart maar gaat het halverwege fout, b.v MKextrakt 1.7 Zie foto WIE KIJKT DIE BLIJFT Dreambox 7000s Moteck SG-2100, 88cm Triax.
Gast Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 ik zal je een nog oudere versie toesturen - misschien lukt het dan. Moet hem even opzoeken en dan merk je het wel
Gast Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 stuur me aub een mail - ik ben niet zo thuis hier met PM en zo na de vernieuwing.
codeman2001 Geplaatst: 9 juli 2002 Geplaatst: 9 juli 2002 hallo, ik heb daar ook problemen mee , bij mij leest die wel en dan op een gegeen moment krijg ik ook een foutmelding. oudere versie ook al geprobeert en nog steeds het probleem. ik vraag me wel af of dat programma wel conaxkaarten kan lezen . het programma geeft toch aan dat het voor viaccess is , dus kun je volgens mij geen andere kaarten mee lezen. groeten steven94
Gast Geplaatst: 10 juli 2002 Geplaatst: 10 juli 2002 Ik zal hier op de zweedse board een beetje vissen om te horen of iemand iets kan aanbevelen. Ik kom terug zodra ik iets weet.
Vl29 Geplaatst: 10 juli 2002 Geplaatst: 10 juli 2002 Misschien lukt het met WinExplorer : met behulp van dit script : WinExplorer XVB scripts Set "Program Parameters" with values below: ======================== Communication: * Comm Port=Com1 * Rec Time0ut=2000 * Data Baud=9600 * Byte Delay=50000 * Reset Baud=9600 * Reset Delay=50000 * Parity=Even * Stop Bits=1 * Byte Convention=Direct * Flush Echo Bytes =1 * Flush Receive Buffer Before Writes=0 ----------------------- Advanced: ISO Reset(Expect a ATR)=1 Ignore Receive Timeouts=0 Serial Control Lines: DTR=High RTS=Low Toggle this Line for a Reset=RTS Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3, CDS en Ziggo kaart...
codeman2001 Geplaatst: 10 juli 2002 Geplaatst: 10 juli 2002 gaan we proberen . ik hou jullie op de hoogte. groeten steven94
impuls Geplaatst: 14 juli 2002 Auteur Geplaatst: 14 juli 2002 Hoi Ijsbeer Bedankt voor MKextrakt 1.4 helaas geeft deze versie ook een foutmelding, zie de bijlage. Hebben we nog meer smaken? Tot mails.. Dreambox 7000s Moteck SG-2100, 88cm Triax.
Gast Geplaatst: 14 juli 2002 Geplaatst: 14 juli 2002 Welke versie Windows gebruik je ?? Ik had zelf problemen met W98 maar met W2000 ging het wel. Anders ben ik nog op zoek hier in Zweden. Ik laat het je weten zodra ik iets heb gevonden.
frozen-sky Geplaatst: 14 juli 2002 Geplaatst: 14 juli 2002 Hij gebruikt waarschijnlijk windows me (zie selectie drop down box van screen shot). De foutmelding lijkt naar mijn mening op een visualbasic runtime error. probeer eens een nieuwere/oudere versie van de visual basic runtime dll in je systeem te zetten. Het kan ook zijn dat ik de plank volledig mis sla! Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient. Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen