wortellica Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 Mijn vraag is gaat Interactieve TV van kpn werken op een dreambox 7025+.
paardengek Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 Ik denk het niet. Ik zou de site van de KPN daarvoor raadplegen, maar deze is helaas i.v.m. onderhoudswerkzaamheden off/line. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
mobieltje Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Dat gaat niet werken. Ik heb naast satelliet ook ITV van KPN. (binnenkort niet meer) Grts.
Gast Jeroensky Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Interactieve TV werkt toch alleen op een dsl lijn van kpn? (hey lijkt wel kabelboer, koppelverkoop!) Het zou misschien technisch gezien mogelijk kunnen zijn als je dus de Dreambox op een KPN dsl lijn aansluit, en software toevoegd(mogelijk plugin? Maar die bestaat nog niet, en zal wel niet mogen van kpn). Maar aangezien ervaren dsl-ers juist kpn voorkomen(isp waar "massa" op zit) is het dus oninterresant. Tenzij kpn beleid gaat veranderen en iptv via elke internetlijn met benodigde bandbreedte support.(dsl(elk netwerk),coax,ftth, lte?)
wortellica Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Geplaatst: 29 november 2010 Is dit mischien de pluggin , word er niet echt wijzer van. http://www.i-have-a-dreambox.com/wbb2/th...er=0&page=1 En hier een filmpje
Neptunus Geplaatst: 29 november 2010 Geplaatst: 29 november 2010 Gaat echt niet lukken, die IP box van KPN is helemaal afgeschermd. Wel jammer overigens, ik heb wel Digitenne volledig geïntegreerd maar helaas niet de IPTV. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
wortellica Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Geplaatst: 29 november 2010 Dat is zeker jammer(ik dacht al het zal toch niet) en ja digitenne heb ik ook op me DM,s.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen