rolandroland Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 De digitenne HD recorder kan alleen Digitenne signalen opnemen. Externe bron kun je helaas niet opnemen met dit apparaat. Het zou maar een kleine ingreep zijn om zo een optie er wel op te zetten volgens mij. Nu heb ik de volgende vraag: Zijn er ook Digitenne zenders? Zo heeft een videorecorder een analoge uitgang (analoge zender) waar je bijvoorbeeld ook boven TV kunt kijken. Is er ook niet iets voor Digitenne te bedenken? Dat ik bijvoorbeeld met mijn satelliet een signaaltje doorgeef aan de Digitenne HD recorder zo dat hij satelliet ook kan opnemen?
matthew_be_wvl Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 Hij bedoelt een modulator die een AV-signaal omzet in DVB-T, denk ik. Die zijn er ongetwijfeld wel, maar die zullen wel wat kosten. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
EdjeKroketje Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 modulatoren zijn er wel voor in je pc zo rond de 1500 Euries van Dektec. Volgens mij zijn er zelfs modulatoren die werken op een USB aansluiting. Met alleen een modulator ben je er nog niet want je moet wel een geldige transportstroom creëren die je ontvanger snapt.
rolandroland Geplaatst: 25 januari 2010 Auteur Geplaatst: 25 januari 2010 Jammer en er natuurlijk geen externe bron opname opzetten zodat je afhankelijk bent van Digitenne.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen