Gast Henri Aalten Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 Is het mogelijk, om van een Omroep, die ook op internet te beluisteren is (radio) een opnamen te maken
waterpas Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 Screamer Radio is een prima softwarematige internet radio, compleet met opname mogelijkheid. google waterpas In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Gast Looking Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Ik heb toevallig net streamer radio geinstalleerd. Werkt prima even url ingeven en opname starten!
PaulCl Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: waterpas Screamer Radio is een prima softwarematige internet radio, compleet met opname mogelijkheid. google waterpas Ik heb het even op de pc gehad, het ziet er niet uit, dus gauw er weer af..... Winamp ziet er wel even iets beter uit, en heeft meer mogelijkheden Bij mij net andersom. Screamer doet net wat ik wil, niets meer maar ook niets minder. Winamp is een mastodont die veel te veel toeters en bellen heeft en ik ben voorstander van KISS (keep it stupid and simple) dus Winamp eraf en Screamer behouden. Ik gebruik het al jaren en ben er nog steeds heel tevreden mee. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
EL PIÑO Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Origineel bericht van: PaulCl KISS (keep it stupid and simple) Eehm KISS is niet dat je het dom en simpel moet houden maar eigenlijk "Keep it simple, stupid", dus: "hou het simpel, dommerik". Dus toeters en bellen mogen zolang ze de gebruiksvriendelijkheid en performance maar niet in de weg staan. Bij Winamp vind ik dat vooralsnog meevallen, al gebruik dat ook niet. Gaat immers moeilijk op een Mac . Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
PaulCl Geplaatst: 24 januari 2010 Geplaatst: 24 januari 2010 Keep it Simple, Stupid Keep it Simple, Silly Keep it Simple, Shithead Keep it Simple & Stupid Keep it Stupid Simple Keep it Small & Simple Keep it Sweet & Simple Keep it Simple & Straightforward Keep it Simple & Smart Keep it Strictly Simple Keep It Super-Simple Ontvangen van "http://nl.wikipedia.org/wiki/KISS-principe" Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Sverige Geplaatst: 1 februari 2010 Geplaatst: 1 februari 2010 Hier ook een tevreden Screamer gebruiker. Geen overbodige toeters en bellen, en heel erg gebruiksvriendelijk! Opnames maken gaat prima, je hoeft er geen plug ins voor te downloaden oid. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen