Gast koen1 Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 De panasonic plasma wordt bij ons altijd met de uitknop uitgeschakeld. Ook als hij maar een uurtje uitstaat wat is beter voor de levensduur, op de standby laten staan of toch uitschakelen, of maakt het allemaal niks uit?
matthew_be_wvl Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 Bij mij gaat de TV volledig uit, behalve als hij over minder dan een kwartier weer aan moet. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
EBOR Geplaatst: 20 januari 2010 Geplaatst: 20 januari 2010 Bij mij gaat bij alle video/audio de stekker er uit. Heb 1 schakelaar waar alles mee aan en uit gaat. Standby wordt bijna niet gebruikt. Haal de spanning er af, er zijn erbij die vreten in standby 20 watt. Dit wordt tegenwoordig gelukkig wel minder. gr. DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Psychosammie Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Retorische vraag. Hoe doe je dat met je computer? Eerst Windows afsluiten en dan? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
katwezel Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Origineel bericht van: Psychosammie Retorische vraag. Hoe doe je dat met je computer? Eerst Windows afsluiten en dan? HELLA ? WINDOWS AFSLUITEN MOET NOG ALTIJD MET DE STARTKNOP maar effe terug naar het topic Ik heb overal een stekkerblok met schakelaar gezet ( eenvoud siert de kunst ) en vlak er achter een ELEKTRONISCHE NULDOORGANG SCHAKELAAR gemonteerd zodat er zeker geen PIEKSPANNING optreed tijdens het inschakelen M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
el bobo Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 mij is altijd verteld dat je hem altijd het beste op de stand-by stand kan laten staan. de reden was omdat als de tv helemaal uitgeschakeld staat dat hij dan helemaal moet opstarten en dat kost ook meer energie dan als je hem vanaf de stand-by aanzet. het zou levensduur op de voeding verlengen...
katwezel Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 dat is lang verleden tijd hoor , ik ben zelf niet van de jongste , de huidige tv hebben geen last meer van opstart tijd enz, vroeger met die oude beeldbuizen was het een ander verhaal M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek Lokatie's hoevenen & blier (belgië)
Psychosammie Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Het scheelt van stroom. Maar dat hoeft niet zo veel te zijn. En verder kan elektronika niet zo goed tegen aan en uit schakelen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Snoopy Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Ik heb mijn Philips 32PFL9613 nagemeten en die verbruikt tijdens standby bijna niets, nog geen Watt. Dus standby.
Gast koen1 Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Ik zit eigenlijk meer de kids die doen de tv uit met de aan/uit knop van de tv zelf en niet met de afstandbediening. Die gebruiken wij eigenlijk helemaal niet omdat alles geregeld wordt met de satelietonvanger. Voor mijn a-technische gevoel heeft het net iets meer te verduren, ik weet ook niet hoe het geregeld wordt als de tv met de afstandsbediening uit gedaan wordt.
EBOR Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Hoe doe je dat met de computer? Ik heb een MAC. Standby < 0,01 Watt In 2 seconden staat hij aan. gr. DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse, Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V, Monitor Audio Gold 200 4G
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen