Lite On Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Is het mogelijk om gbox 2.25 op deze box te laten draaien? Zo ja, gaat dat dan op dezelfde manier als de DM800PVR?
Gast Merkedesch Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Ja...(zou mogelijk moeten zijn) Ook de VU+ is net als de DM7025 - DM800 - DM8000 een Enigma2 Ontvanger. Gr.Merkedesch
Ron Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Dat zegt in principe niets overd e werking van de emu's. Het lijkt mij zinvoller een bevestigend antwoord te geven als je het ook echt zeker weet of zelf getest hebt. Dat is namelijk driver afhankelijk en die drivers zouden net anders kunnen werken. Ron
Lite On Geplaatst: 21 januari 2010 Auteur Geplaatst: 21 januari 2010 Correct, dat is precies wat ik zou willen weten. 1. Zijn deze drivers voor Gbox geschikt. 2. Heeft iemand dit al werkend.
Lithion Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Die emu's werken via de DVB API en de VU+ gebruikt deze API's. Enige beperking kan zijn dat er een check in de emu zit om te zien op welke hardware deze draait. CCcam, mgcamd, ... zijn al getest en werken.
moreno40 Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 cccam werkt maar mgcamd niet meer (zie mijn post) sinds openpli van 18-01
soktic Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Vanwaar al deze "vage" antwoorden??, TS heeft nog steeds geen antwoord gehad ..... JA of NEE
moreno40 Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 wat is er vaag aan? CCcam ja mgcamd nee dit heb ik zelf getest
Lex_luthor Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Origineel bericht van: Lithion ...... Enige beperking kan zijn dat er een check in de emu zit om te zien op welke hardware deze draait. CCcam, mgcamd, ... zijn al getest en werken. Als het mogelijk is een check in de emu te stoppen die deze hardware detecteert en op basis van het resultaat deze wel of niet te laten werken, dan is dat een potentieel gevaar voor de toekomstige ondersteuning van CCcam. Nu zelfs notoire Dream-adepten de overstap overwegen, en DMM eindelijk echt last lijkt te krijgen van de concurrentie, zal DMM niet schromen alle middelen in te zetten de concurrentie dwars te zitten. Daar hebben zij in het verleden met de klonen al een staaltje van laten zien. Of is deze gedachte te pessimistisch?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen