Ga naar inhoud


[Strong] settinglijst maken?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik wil graag de settinglijst (nu op v2.5) gaan onderhouden maar weet niet hoe of wat er te doen valt? met ed8000 kun je de volgorde veranderen maar ik kan bijv. v2.5 daar niet inladen. Wat moet er verder nog veranderen aan die files en hoe kom je aan de benodigde info?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De basis is simpel.

je laat de strong alle channels uitlezen zowel voor de astra als voor de Hotbird.

Met het programma ed8000 2.4 kun je deze uitlezen en hierna bewerken dmv knippen en plakken (niet verslepen dat gaat fout.)

Dat uitzoeken is enorm veel werk kleine tip je kunt het beste de zenders zoeken op SID deze kun je dan weer vinden op Lyngsat

Het is een enorme klus maar als je de tijd neemt goed te doen.

Je kunt ook mijn oude lijst inladen alle lege plaatsten verwijderen zodat je ruimte over hebt aan het einde van de channels, dan zenders toevoegen en die kun je dan weer op de juiste plaats zetten waar ze horen, je hebt dan soms een dubbele zender dan moet je deze vervangen voor de nieuwste, zo is je lijst weer up to date.

De premiere zenders zijn lastiger te vinden want er staat geen naam bij maar wel de sid dus met de lyngsat lijst kom je er wel uit.

 

de oude settings list is momenteel voor 90% actueel dus is het niet meer zo'n enorme klus.

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...