peter-nmgn Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Hallo, Heeft iemand ervaring met ontvangst van TV kanalen uit Libië via de Badr 26e of Nilesat 7w?? is dit mogelijk met een losse triax van 110 cm (per sat)? Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Fatfreddy Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 De enigste Libische zender die ik ken kun je gewoon via Hotbird ontvangen.Via Badr of Nilesat is er geen extra zender volgens mij.
peter-nmgn Geplaatst: 21 januari 2010 Auteur Geplaatst: 21 januari 2010 Origineel bericht van: Fatfreddy De enigste Libische zender die ik ken kun je gewoon via Hotbird ontvangen.Via Badr of Nilesat is er geen extra zender volgens mij. zeker wel, de meeste juist op Nilesat ->klik<- Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Fatfreddy Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 O. K dat is duidelijk ik zal morgen eens kijken wat ik kan ontvangen op mijn 1.8mtr. grootte channelmaster. Ik moet nu weg dus kan je helaas niet verder helpen.
Gast sattaz Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Origineel bericht van: peter-nmgn Hallo, Heeft iemand ervaring met ontvangst van TV kanalen uit Libië via de Badr 26e of Nilesat 7w?? is dit mogelijk met een losse triax van 110 cm (per sat)? @peter-nmgn, Volgens mij zal met een Triax van 100 cm. niets mogelijk zijn op Badr 26 Oost of Nilesat 7 West. Op Express AM22 53 Oost zal Al Libiya waarschijnlijk wel lukken. Met vriendelijke groeten sattaz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen