Digipaps Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Origineel bericht van: hummiesat Je bent op dreef he? Jazeker, ik ben zwaar over de zeik...dat mensen die ramp zo lichtzinnig durven opnemen.. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Gast hummiesat Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Origineel bericht van: Digipaps Origineel bericht van: hummiesat Je bent op dreef he? Jazeker, ik ben zwaar over de zeik...dat mensen die ramp zo lichtzinnig durven opnemen.. D'r zit verschil tussen iets erg vinden en gelijk met een zak geld klaar staan hoor. Meer zeg ik er niet over, al was het alleen maar omdat het hier off-topic is.
Ron Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Ik zou maar eens even gaan dimmen als ik jou was en je woede maar eens even ergens anders gaan afreageren want wat jij doet is beneden alle pijl. Ron
kapoentje Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Get in to the real world. Vorig jaar was er echt een enorme aardbeving in China hoeveel heb je daar voor gegeven ? Haiti is een media hype.
abrahamsat Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Dat digipaps uit zuidspanje ,om huisdieren [in dit geval een kat] oproept om ze te doden omdat hij ze zo haat. verwacht ik gezien de huisregels, maatregelen tegen dit lid.
leo1949 Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Nou dan moet je maar eens in de ledenlijst kijken. Ook het topic wat hij gisteren starte over Ozzo is verdwenen. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Kimble Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Je bent iig niet de eerste, waarbij een kat/poes het niet helemaal eens is met het baasje. Ze zeggen wel eens dat een kat of hond een korte termijn geheugen heeft van zo'n 5 minuten. Toen mijn vrouw een keer de hond (teckel) uit de bench wilde pakken, nadat ze de andere (boomer/tji-tju) had gewassen liet ie met een kleine beet ook laten merken dat ie er geen zin in had. Op naar de huisarts voor een tetanusprik. Ach je moet iets over hebben voor je dieren. Vondt trouwens nog een plaatje van een kat/poes die naar mijn mening ook nog "iets" herinnerde
Gast willyboy Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Ik zou voortaan de kat een mooi truitje aantrekken gebreid door moeder de vrouw..Nederlandser kan het niet..
Sjattuh Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Geplaatst: 23 januari 2010 @Kimble... shit... ik zal nooit meer zeuren over een krabje Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Con Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Origineel bericht van: Digipaps Dat zou dan weer onvrijwillige euthanasie zijn en dat mag niet binnen de echte grote mensenwereld.. pfff.. @RVP Dat is wat ik bedoel...het mag allemaal van mij.. al schrijf je over de incontinentie van je aanstaande schoonmoeder...het zal mij een zorg zijn....maar is dit zinnig????.. Ik geef dat mens een half jaar terug een elektrische stoel en zei wil er niet in zitten.. da's wat Ik ben blij dat mijn schoonmoeder geen kinderen kon krijgen HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen