jodemeke Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 hallo ik krijg iedere keer de melding : hardware monitor found an error druk f1 of f2 ik heb al mijn hardware al losgekopeld van mijn moederbord maar de melding die blijft kan iemand mij helpen ik weet het niet meer . jodemeke
jopiesat Geplaatst: 21 januari 2010 Geplaatst: 21 januari 2010 Draaien je ventilatoren nog net zo snel als vroeger als je 'm aanzet?
Sjattuh Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 zit de voedingskabel nog goed op de mobo? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
jodemeke Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Geplaatst: 22 januari 2010 ja de voeding is goed aangesloten heb alles nakeken alles zit goed op het moederbord
Gast ozzo Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Is een motherboard probleem dat opgelost dient te worden. Vaak is de CMOS batterij hier debet aan. Dus even een CR2032 scoren en erin drukken. Load setup values even aanklikken en de diverse installingen van de BIOS even doorlopen en dan aan het einde even "SAVE and EXIT" doen en klaar is klara. Wedden dat ie dan "normaal" doet ?
jodemeke Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Geplaatst: 22 januari 2010 ik hoop echt dat het daar aan ligt vanavond meteen proberen .
jodemeke Geplaatst: 22 januari 2010 Auteur Geplaatst: 22 januari 2010 het ligt niet aan de batterij ik heb er 5 stuks geprobeerd
Sjattuh Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Kun je zoveel mogelijk hardware in een andere PC proberen? Dan kun je iig 100% uitsluiten dat het je mobo is. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
jodemeke Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Geplaatst: 23 januari 2010 ik had al mn hardware al uit mn pc gehaald en geprobeerd met een andere harde schijf en andere geheugen erin gedaan maar nog kreeg ik de melding .
jopiesat Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Wellicht is het zoiets simpels als een andere muis of keyboard, had je die al gewisseld?
Sjattuh Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Oke, dan kunnen we wel met 100% zekerheid zeggen dat het je mobo is. Wat je nog kan proberen: - In de manual zal een manier staan om de mobo te laten resetten (meestal moet je een jumpertje op 2 bepaalde pinnetjes plaatsen hiervoor) - Je kan je BIOS flashen en zien of het wat uitmaakt Google is your friend... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
jodemeke Geplaatst: 23 januari 2010 Auteur Geplaatst: 23 januari 2010 ik zie geen jumper op moederbord voor het flashen alleen een jumper voor de cmos
Sjattuh Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 wat voor MOBO is het? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen