gerard-almelo Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 hallo ik heb een vraagje ik heb nu vista op computer en wil win 7 erop zetten hoe kan ik vista er af krijgen dus op een schone harde schijf ????? bvd gerard
vGnp Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Opstarten met de Win7 CD/DVD en tijdens installeren van Win7 de bestaande partitie (met Vista) opnieuw aanmaken of formatteren. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Puch Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 of je maakt een boot-cd met bijvoorbeeld partition manager. Boot van die cd en wist de vista partitie. Daarna maak nieuwe partities aan voor de installatie van Win 7 iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast aart44 Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Origineel bericht van: Puch of je maakt een boot-cd met bijvoorbeeld partition manager. Als je al niet weet hoe Vista te verwijderen vrees ik dat een boot CD maken zonder goede uitleg een beetje te hoog gegrepen is.
winwiz Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 De oplossing van vGnp wijst zichzelf eigenlijk. DVD erin en op de vraag waar wil je hem installeren de partitie aanwijzen en formatteren. Kind kan de was doen. O ja, uiteraard wel vanaf de DVD opstarten Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Puch Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Origineel bericht van: aart44 Als je al niet weet hoe Vista te verwijderen vrees ik dat een boot CD maken zonder goede uitleg een beetje te hoog gegrepen is. Tja, idd, had ik even niet in het achterhoofd gehouden Een mens gaat er te vaak van uit dat iedereen een grondige pc kennis heeft iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Sjattuh Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 en nu maar hopen dat 1st Boot Option: Cd-Rom is Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
vGnp Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Origineel bericht van: Sjattuh en nu maar hopen dat 1st Boot Option: Cd-Rom is En dat 'ie ook nog op een toets drukt als de melding in beeld komt... vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
lock Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Ja en hoe krijg je die DVD in de lader als de PC afstaat "That's another fine mess you've got me into"
Sjattuh Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Origineel bericht van: lock Ja en hoe krijg je die DVD in de lader als de PC afstaat eerst je koffiebekertje eruit halen, dan DVD erin? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Puch Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Lol Back on topic heren iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast hummiesat Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Origineel bericht van: Puch Tja, idd, had ik even niet in het achterhoofd gehouden Een mens gaat er te vaak van uit dat iedereen een grondige pc kennis heeft Een schijf wissen is gewoon basiskennis hoor.
PaulCl Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 De vraagsteller is verdwenen. Ik vrees dat hij Vista verwijderd gekregen heeft maar nu geen internet meer heeft om te vragen hoe Windows 7 er op te krijgen Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
iRuud Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 Origineel bericht van: PaulCl De vraagsteller is verdwenen. Ik vrees dat hij Vista verwijderd gekregen heeft maar nu geen internet meer heeft om te vragen hoe Windows 7 er op te krijgen Hij was verheten om vooraf Windows 7 neer te halen... na het wissen van vista heeft ie geen internet meer...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen