seije017 Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 hoe kan ik CCcam instellen dat deze 1x per dag herstart. ik heb de volgende opstelling. in de kamer een 7025 met sat en kabel. boven een 600 voor kabel. nu staat hij beneden wel eens vast en net op een moment dat ik er niet ben. en dan is moeders weer niet te spreken. dus d8 ik als deze nu 1 of 2x per dag herstart. maar hoe stellen we dat in.
Skotelke Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 zielig voor je vrouw, dat ze dan zo lang moet wachten. Kan ze niet de spanning even eraf halen? Op onbezaaide velden groeit geen gras
Jean-Claude Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 een scriptje maken en dit in cron steken ? iets zoals : killall CCcam sleep 5 ./var/etc/CCcam DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gast Jeroensky Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Welke versie CCcam heb je. Ikzelf heb het nog nooit meegemaakt dat ie crashte of vastloopt.(en dat zou ik dan vrij snel door hebben hehehe)
Gast MiLo Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 En de 7025 is een prima stabiele box, normaal gesproken hoeft die nooit te herstarten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen