lujo Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Bestaat er een plugin of iets anders voor 500S zodat je kan aangeven dat 500S bijvoorbeeld één keer per week op zondag 00:00 herstart moet worden? Het gebeurt soms dat kaartje niet goed gelezen wordt. Even dreambox herstarten en probleem is weer opgelost. Om dat voor te zijn vroeg ik me af of of het niet mogelijk is om dat automatisch elke week of dag te laten doen (herstarten). Trouwens wat is betere optie voor restart: "Enigma restarten" of "nu nerstarten" ?
lujo Geplaatst: 27 januari 2010 Auteur Geplaatst: 27 januari 2010 Dus een dergelijke plugin bestaat niet?
vGnp Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Origineel bericht van: lujo Dus een dergelijke plugin bestaat niet? Er is toch de Elektro plugin? Zelf geen ervaring mee trouwens. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
paardengek Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Zo goed ik weet, is de elektro plugin geschreven voor enigma 2. En dm 500 is enigma 1. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
bigtwin Geplaatst: 27 januari 2010 Geplaatst: 27 januari 2010 Google eens op crontab. Daarmee kun je ieder commando dat je wilt via een "scheduler" laten lopen, dus ook een "shutdown -r now" of "reboot" commando, en dat op ieder gewenst moment. Ik ken E1 niet, maar ik neem aan dat dat mechanisme hier ook werkt, zoals op E2. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
peter-nmgn Geplaatst: 28 januari 2010 Geplaatst: 28 januari 2010 al eens gedacht aan een tijdschakelaar?? Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
lujo Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Geplaatst: 30 januari 2010 Origineel bericht van: peter-nmgn al eens gedacht aan een tijdschakelaar?? Dat vind ik te ver gaan. Als er een plugin bestaat is dat veel betere oplossing.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen