Gast Django Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Ik zoek voor mij buurman een nieuwe tv inclusief dvd. Bestaat zo iets? Ken van vroeger wel tv's inclusief video.
Gast Django Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Merken? Gaarne via PM, zal hier waarschijnlijk niet mogen.
SalimRMAF Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Ja, die bestaan al jaren maar... Waarom apart? -verbruikt meer stroom -lelijker -dikker -kost ineens een stuk duurder -extra logge afstandsbediening, (voor 90% van de tijd dat je geen dvd bekijkt) -De ECHTE merken hebben geen 2 in 1 apparaten -als de TV kapot gaat moet je ook je DVD-speler weggooien -als de DVD-speler kapot gaat moet je ook je TV weggooien -De kwaliteit van de TV is nooit beter dan het gemiddelde; -De dvd-speler zal niet uit hoogwaardige componenten bestaan En zo kan ik nog 4 uur doorgaan. Conclusie: Koop een leuke/mooie TV Koop een leuke/goede/mooie DVD speler (goede Harman Kardonn al voor 99 euro op MP.nl) Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro - 9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36
TangoBravo Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Merken mag wel, winkels niet... Een van de merken die dit soort systemen voeren is Lenco. Maar daarbij moet je dan denken aan draagbare toestellen van rond de 20 inch. Erg geschikt voor de camping, daarvoor heb ik dan een 19 inch model. Er zijn er nog wel meer, zoals LG, Marquant, Salora, Akai en zelfs ook Toshiba heeft een 26 inch model. Toch is mijns inziens de doelgroep camping, zomerhuisje, en/of kamerbewoner. Je moet echt een reden hebben om hiervoor te kiezen, en zoals gezegd, die reden is over het algemeen niet omdat je het beste van het beste beeld hebt. T B
Gerard 76 Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Heb hier op de slaapkamer een LG LCD TV van 66 cm diameter. Zeker geen lomp en dik ding hoor,en hij vreet alle schijfjes. Half jaar terug gekocht.
Gast Kimble Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Er zijn er heel veel te krijgen. Hieronder 2 voorbeelden van specificaties. Bij voorbeeld 2 zit er zelfs een ingebouwde DVB-T tuner in. Even Google'n op " televisie met ingebouwde dvd speler" en je komt om in de links. Het is geheel aan jezelf wat je eisen (contrast, beeldformaat, HD,etc etc) zijn en wat je er voor uit wilt geven. Voorbeeld 1 Specificaties • 16:9 beeldformaat met 54,86cm beeldscherm • Resolutie: 1920 x 1080 pixels • Lichtopbrengst: 300cd/m2 • Contrastwaarde: 1000:1 • Reactie-tijd: 5ms • Kijkhoek 170° horizontaal & 160° verticaal • Full HD • Stereo geluidsweergave: 2x 3Watt RMS • Teletekst met paginageheugen • 200 programmeerbare voorkeuzezenders • Automatische zenderafstelling • PAL/ SECAM B/G, D/K, I, L/L, MULTI-EUROPE • Mogelijkheid voor 4:3/ 16:9-weergave • On Screen Display (OSD) • Sleeptimer • NTSC-weergave • DVD-speler: • DVD/ DVD+R(W)/ DVD-R(W)/ (S)VCD/ MPEG4 weergave • CD/ CD-R(W)/ MP3/ WMA weergave • PHOTO-CD weergave • Dolby Digital decoder • Repeat functie: ONE/ ALL • Meertalige ondertiteling/ spraak/ camerastandpunt • Algemeen: • Werkt tevens met 12V stroomvoorziening • PC-video aansluiting • PC-audio aansluiting • Component aansluiting (Y,Pb,Pr) • Digitaal in: HDMI • Hoofdtelefoon aansluiting • SCART aansluiting • Mogelijkheid tot wandmontage (VESA norm: 100x 100mm) • Afmetingen zonder voet: 53x 39,5x 9 cm Voorbeeld 2 LCD Televisie/ DivX DVD Combi met FM & DVB-T tuner Specificaties • 16:9 beeldformaat met 48cm beeldscherm (19") • Resolutie: 1440 x 900 pixels • Lichtopbrengst: 300cd/m2 • Contrastwaarde: 500:1 • Reactie-tijd: 8ms • Kijkhoek 150° horizontaal & 130° verticaal • Progressive Scan • Stereo geluidsweergave: 2x 8,4Watt (2x 3Watt RMS) • Ingebouwde DVB-T tuner • EPG: Electronic Program Guide • Teletekst • 100 programmeerbare voorkeuzezenders • Automatische zenderafstelling • PAL/ SECAM B/G, D/K, I, L/L • Mogelijkheid voor 4:3/ ZOOM-weergave • On Screen Display (OSD) • Sleeptimer • NTSC-weergave • DVD- speler: • DVD/ DVD+R(W)/ DVD-R(W)/ (S)VCD/ DivX/ Xvid weergave • CD/ CD-R(W)/ MP3/ WMA weergave • JPEG/ PICTURE-CD/ PHOTO-CD weergave • Dolby Digital decoder • Repeat functie: ONE/ ALL/ A-B • Meertalige ondertiteling/ spraak/ camerastandpunt • ZOOM functie • Algemeen: • Kinderslot • Werkt tevens met 12V stroomvoorziening • USB aansluiting voor Audio/ Video weergave • Slot-in voor SD/ MMC/ MS-kaart voor Audio/ Video weergave • Coaxiaal digitale audio uitgang • PC-video aansluiting: 15-pins D-Sub • PC-audio aansluiting • Back A/V in aansluiting (cinch) • Hoofdtelefoon aansluiting • SCART aansluiting
Gast Django Geplaatst: 22 januari 2010 Geplaatst: 22 januari 2010 Allen bedankt voor de reacties. Mijn buurman heeft nu een kleine Samsung in de woonkamer van 51 cm diagonaal. Daar hij o.a. veel sport kijkt heb ik hem geadviseerd een groter toestel te kopen. Maar ja, toen kwam de opmerking, dat hij deze dan graag met een ingebouwde dvd speler wil hebben. Inmiddels is hij nu zover- vanavond dus -, dat een tv + losse dvd speler ook zou kunnen. Zoekt een tv van diagonaal 60/70 cm, omdat deze in een bestaande kast dient te komen. Ja, daar kom ik met hem dan wel uit. Mag van mij een slotje op.
Gast Kimble Geplaatst: 23 januari 2010 Geplaatst: 23 januari 2010 @SalimRMAF Citaat: De ECHTE merken hebben geen 2 in 1 apparaten Akai
RobbieT Geplaatst: 24 januari 2010 Geplaatst: 24 januari 2010 Een DVD speler bevat een aantal draaiende delen en is dus meer dan een tv aan slijtage onderhevig. En zal waarschijnlijk daarom ook eerder stukgaan. Daarnaast begint Blu-ray nu hard op te komen, dus DVD is nu ook vrij snel veroudert. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Psychosammie Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 Maar weer eens wat open deuren intrappen. TV-Kast? Ophouden nu he! Een TV kan echt niet meer in een TV-kast, zo 1970. Dus je koopt een mooie Samsung flatscreen en als het geld dan bijna op is een DVD speler van 49 euro. En anders heb je voor minder dan 100 euries een echt merk. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
winwiz Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 Origineel bericht van: Psychosammie Maar weer eens wat open deuren intrappen. TV-Kast? Ophouden nu he! Een TV kan echt niet meer in een TV-kast, zo 1970. Dus je koopt een mooie Samsung flatscreen en als het geld dan bijna op is een DVD speler van 49 euro. En anders heb je voor minder dan 100 euries een echt merk. Ahum... anno 2010 koop je toch meteen een Blu-ray op een mooie flatscreen? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Django Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 Jonge, jonge. Uiteraard kan ik niet beslissen wat mijn buurman dient te doen. Hij heeft - zoals dat heet, duurzame meubelen - en daar is ook een tv kast bij. Daar het plaatsen van een nieuwe tv LCD of Plasma op het meubel voor hem te hoog wordt, wil hij de tv in de kast. Op aangeven van Kimble heb ik eens zitten kijken naar Akai, daar zitten toestellen bij die voor hem interessant zouden kunnen zijn. Heb zelf een Plasma Panasonic 42 inch op een Vogel poot, maar heb geen idee, wat Akai presteert, lees er ook weinig over. Alleen, neem je een tv/dvd van 66 cm diagonaal, kan de dvd er niet in. Dus ik ga nog even stoeien met mijn buurman, niet letterlijk natuurlijk, is wel een oud judo kampioen.
Psychosammie Geplaatst: 25 januari 2010 Geplaatst: 25 januari 2010 Akai van 26 inch met DVD speler kost 377 euries. Zou mijn voorkeur toch uitgaan naar een Samsung van 344 euries en dan een aparte DVD speler. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen